ERC apostarà per una llista electoral amb majoria femenina

26/07/2022 Política


L'alcalde de Palamós, Lluís Puig, en el decurs de l'acte d'aquest passat dissabte a Palamós.

L'alcalde de Palamós, Lluís Puig, en el decurs de l'acte d'aquest passat dissabte a Palamós.

Esquerra Republicana de Catalunya presentarà una llista majoritàriament femenina, en les eleccions municipals de Palamós, el maig de l'any que ve. L'actual alcalde del municipi, el republicà Lluís Puig, ho va anunciar aquest dissabte passat en l'acte polític que ERC va protagonitzar al passeig del Mar, amb la presència del coordinador del partit i President de la Generalitat, Pere Aragonès.

Lluís Puig va destacar el paper del municipalisme en la construcció de la Catalunya que proposa ERC. Una proposta política que passa per un feminisme transversal i que, en el cas de Palamós, es veurà en la llista electoral que presentaran els republicans. Escoltem l'anunci que va fer, en aquest sentit, Lluís Puig.



De fet, la candidatura de l'any 2019 ja presentava 9 dones i 8 homes, per bé que en els càrrecs electes hi ha paritat amb 5 i 5. Després de dos mandats com a alcalde de Palamós, el republicà Lluís Puig ha manifestat el seu desig de tornar a ser el cap de llista en les eleccions del maig de l'any que ve. La decisió, però, encara l'ha de ratificar l'assemblea local de militants del partit.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...