20/02/2019 Societat - Carlos Ribas
Els establiments participants en aquesta ruta prepararan un plat inspirat en Carnaval.
El Carnaval de Palamós ja té la seva ruta gastronòmica. Des del proper dissabte, 23 de febrer, dia de la presentació, fins el dia 6 de març, 10 establiments de Palamós preparan un plat inspirat en la disbauxa, l'efusivitat i la màgia del Carnaval. S'anomena 'Menja't el Carnaval' i és una iniciativa de la colla Kins 20, encarregats de representar el Carnestoltes aquest any, juntament amb l'entitat organitzadora de la festa, l'Associació Carnaval de Palamós.
Avui n'hem parlat amb el cuiner Tomàs Brull. Ell forma part dels Kins 20 i, a partir de dissabte, es convertirà en el Rei del Carnaval de Palamós 2019, governant per uns dies la vila. Abans de transformar-se en el Rei Tomàs Turbant, ens ha explicat com va sortir la iniciativa de fer una ruta culinària per Carnaval.
En Tomàs Brull, que és cuiner professional, explica com es pot portar l'essència festiva del Carnaval a la cuina i transformar-la en una proposta gastronòmica.
En la ruta gastronòmica 'Menja't el Carnaval' hi participen 10 tavernes i restaurants de Palamós. Són concretament, La Caleta, Macabeu, la Barberia, la Notaria, la Gavina, el Txoko Donostiarra, Can Nicanor, Can Morera, Arrels i Bitàcora. Tots preparan un plat inspirat en Carnaval els dies que dura la festa, del 23 de febrer al 6 de març. El dia 28 de febrer, un jurat especialitzat provarà tots els plats, atorgarà un obsequi a cada un dels establiments participants i premiarà amb un guardó el plat guanyador.
Totes les notícies:
02/07/2026 - Obres i Urbanisme Maria Puig demana consens i respecte al criteri tècnic per decidir on es farà la futura depuradora nova
El Consorci d'Aigües de la Costa Brava està treballant en un estudi d'alternatives per a la...
02/07/2026 - Societat L'escola Els Àngels va acabar el curs un dia abans per insectes en una aula
El curs escolar 2025-2026 va posar el punt i final el 19 de juny passat, però a l'escola...
02/07/2026 - Cultura Cinema a La Gorga amb 'Estrany riu', i col·loqui amb la directora de càsting
El Teatre La Gorga de Palamós acollirà aquest vespre la primera projecció de l'estiu dins el...
02/07/2026 - Cultura La Biblioteca Municipal obre la temporada de contes infantils al passeig del Mar
Ja som al mes de juliol i, com cada any durant els mesos d'estiu, la Biblioteca Municipal de...
02/07/2026 - Societat Calonge i Sant Antoni obre les ajudes pel lloguer d'habitatge per a joves
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha obert el termini per demanar les subvencions per pagar el...