27/09/2017 Cultura
El col·lectiu de cuiners i restauradors de 'La Cuina de l'Empordanet'.
El dia 1 d'octubre comença la campanya gastronòmica 'Cuina de tardor i bombolles', amb el col·lectiu 'La Cuina de l'Empordanet'. Durant tot el mes, els 20 restaurants que componen el grup serviran menús, amb preus entre els 40 i els 85 euros, que combinaran plats de temporada de tardor maridats amb diferents caves. Els establiments que participen a la campanya estan situats a diferents municipis del Baix Empordà, entre ells Palamós.
Concretament, al nostre municipi els restaurants que ofereixen el menú són La Gamba i Mas dels Arcs. Es tracta de propostes basades en productes de temporada i de proximitat com són els bolets, la caça, el peix de roca, els calamars, l'aviram o el bacallà. Hi haurà, en funció del restaurant, plats més clàssics i altres amb tocs de modernitat. Sigui com sigui les creacions estaran maridades amb caves de les marques Gramona, Llopart i Rovellats. 'La Cuina de l'Empordanet' és un col·lectiu gastronòmic que aplega una vintena de professionals de la cuina i la restauració, amb l'objectiu de difondre la cuina del Baix Empordà i els seus productes. El menú 'Cuina de tardor i bombolles' l'oferiran a partir d'aquest pròxim diumenge i durant tot el mes d'octubre.
Totes les notícies:
18/06/2026 - Medi Ambient La depuradora de residuals ja fa tot el tractament de l'aigua, com abans del temporal 'Harry'
La depuradora d'aigües residuals de Mont-ras ha recuperat tota la seva capacitat de tractament,...
18/06/2026 - Política L'abstenció de JuntsxCat permet aprovar les factures pendents de la deixalleria
El govern municipal de Palamós, format per ERC i el PSC, ha pogut desbloquejar el pagament de...
18/06/2026 - Cultura El palamosí Christian Caner és un dels protagonistes de l'espot de Nike pel Mundial de futbol, el més car de la història
El palamosí Christian Caner és un dels protagonistes de l'espot publicitari de Nike pel Mundial...
18/06/2026 - Societat SSIBE dona la benvinguda a 14 nous residents
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha fet el tradicional acte de benvinguda als nous...
18/06/2026 - Cultura El restaurant 'Maria de Cadaqués' fa 90 anys i ho celebra amb l'edició d'un llibre
Aquest 2026, el restaurant 'Maria de Cadaqués' fa 90 anys. Fundat al 1936, està situat al carrer...