14/04/2026 Esports
Carles Polvillo ha estat destituït i no dirigirà l'equip en els cinc darrers partits de lliga. (Foto: Palamós CF - Laura Heras).
Carles Polvillo ha deixat de ser l'entrenador del Palamós Club de Futbol. El club ho ha fet oficial aquest dimarts, per bé que ja li ho havia comunicat el dilluns. El tècnic havia arribat aquesta temporada al Degà per assumir el repte de tornar l'equip a la Lliga Elit, després del descens a Primera Catalana. Polvillo marxa deixant el Palamós en la tercera plaça de la classificació, i encara depenent dels seus propis resultats per jugar la promoció d'ascens.
El Palamós té ara mateix 44 punts, a només 2 de l'Argentona i del Lloret que ara mateix ocupen les places d'ascens directe i de promoció, respectivament. El Palamós té perdut l''average' amb el Lloret, amb qui ha cedit en els dos partits que els han enfrontat, però encara té pendent visitar l'Argentona en el darrer partit de la lliga. Si els palamosins guanyen els 18 punts que els resten per jugar, tenen garantit un lloc a la promoció d'ascens. Malgrat estar tot obert, el Palamós decideix prescindir del seu entrenador a 5 jornades d'acabar la lliga. És cert que, després d'una molt bona ratxa en l'inici de la segona volta i que va portar l'equip fins al liderat, el Degà ha deixat escapar aquest privilegi en les últimes jornades. Quan semblava que era prioritari fer-se forts a l'Estadi Municipal, els locals hi han perdut 3 dels 4 partits últims que hi han jugat, davant el Lloret, el Caldes i, tot just aquest diumenge passat, el Tossa. Precisament després d'aquest partit, el tècnic Carles Polvillo es va mostrar públicament molt decebut amb la poca competitivitat mostrada pel seu equip, i va encoratjar els jugadors a reaccionar perquè, va dir, només amb el nom i amb l'escut no es pot aconseguir l'ascens. Si el Palamós Club de Futbol acaba concretant o no aquestes opcions, Carles Polvillo ja no ho veurà des de la banqueta del Degà. Aquest dimarts al vespre ha passat pel vestidor de l'Estadi Municipal per recollir les seves coses i acomiadar-se dels jugadors. Amb ell marxa el preparador físic Xavi Roa, home de la seva confiança. Pel partit d'aquest cap de setmana vinent al camp de la Unió Esportiva Figueres, el rol de primer entrenador l'assumirà el fins ara segon de Carles Polvillo, Marçal Juanola.
Totes les notícies:
14/04/2026 - El Palamós CF destitueix l'entrenador Carles Polvillo
Carles Polvillo ha deixat de ser l'entrenador del Palamós Club de Futbol. El club ho ha fet...
14/04/2026 - Els veïns de la Fosca volen unes contribucions justes, després que el TSJC ha confirmat l'anul·lació de les actuals
Una sentència del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya confirma l'anul·lació de l'acord...
14/04/2026 - Els restaurants de Palamós avisen que hauran d'apujar preus
L'impacte econòmic que ens arriba de la crisi oberta per l'atac dels Estats Units i Israel a Iran,...
14/04/2026 - SOS Costa Brava critica la nova cartografia submarina de la Generalitat
SOS Costa Brava denuncia que la nova cartografia de fanerògames marines que fa la Generalitat, el...
14/04/2026 - El Consorci Forestal de Catalunya avisa d'un estiu molt sec i demana netejar el sotabosc
El Consorci Forestal de Catalunya avisa que aquest estiu tornarà a ser molt sec i calorós, i...