Barraques i la fira d'atraccions ens avancen que la Festa Major 2026 ja és aquí

19/06/2026 Cultura


Ahir a la tarda encara s'estaven instal·lant els firaires al nou recinte ubicat al costat de l'estació d'autobusos.

Ahir a la tarda encara s'estaven instal·lant els firaires al nou recinte ubicat al costat de l'estació d'autobusos.

Per bé que oficialment no arrencarà fins al dimarts 23 de juny, amb el pregó que aquest any farà la gent de l'Associació Catalana d'Afectades de Fibromiàlgia, Palamós ja fa olor de Festa Major. I des d'avui mateix amb dues activitats que ens diuen clarament que no anem errats. D'una banda, l'inici dels concerts a les Barraques de la platja Gran. De l'altra, el retorn, després d'un any d'absència, de la fira d'atraccions, ara a la zona de l'estació d'autobusos del pla de Sant Joan.

Aquesta fira que al llarg de dècades havia tingut el seu lloc a l'aparcament de la platja Gran, ha perdut definitivament aquest emplaçament per la remodelació del passeig del Mar i la seva transició amb la platja. L'any passat, una part dels firaires no van acceptar l'alternativa de l'estació d'autobusos i la fira no es va fer. Aquest any es recupera en la ubicació prevista ja pel 2025, i l'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, espera que els firaires i els visitants s'hi trobin bé.



Qui no es mou de la platja Gran és l'espai de Barraques de Festa Major, al recinte David Costa i Vilalta. Aquest any hi ha 4 nits de concerts que comencen avui mateix amb les actuacions del grup 'A cau d'orella', dins el concurs Gamba Rock, de la formació De Acero, amb el seu tribut a Extremoduro', i del dj Ivanote. Demà dissabte, continuaran amb Surera Pardals, també del Gamba Rock, Auxili, i el dj K-ZU. Barraques farà pausa el diumenge i el dilluns per continuar programa la revetlla i el dia de Sant Joan.
Recordeu també que l'Ateneu de Palamós i Sant Joan organitza diverses activitats en la prèvia de la Festa Major de Palamós. Aquesta mateixa tarda hi haurà el Correbars, juntament amb la colla Les Folloneres, a la plaça de Catalunya. Demà dissabte recuperarà, amb la colla Les Puces, la baixada de carretons, i el diumenge encapçalarà la primera Fira de Barraques, que culminarà amb un Sound System a la platja.


Programa de la Festa Major de Palamós 2026. (Font: Ajuntament de Palamós).



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...