Salta al contingut
Ràdio Palamós Dia del Patrimoni Audiovisual
En directe 107.5FM Ara sonaEls nostres èxits, els teus èxits... amb Abel Espinosa Dimarts, 27 d'octubre de 2026

Hemeroteca

Cerca entre totes les notícies de l'Informatiu per data, tema o paraula, o fes-hi una pregunta a la IA.

Surten totes les notícies que contenen les paraules que escriguis, encara que no vagin seguides. Per cercar una frase exacta, posa-la entre cometes.

Sembla una pregunta.

Obres i Urbanisme

Aquesta notícia té més de 20 anys: és del 14 de juny de 2006. Pot ser que la informació ja no sigui vigent.

Objectius del PSC per al pròxim mandat

La rehabilitació de la nau dels 50 metres i la construcció de la piscina coberta mancomunada serien els dos equipaments prioritaris del pròxim mandat municipal si el PSC torna a governar. Així ho ha afirmat l'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, que creu que el projecte que havia fet CiU per a la nau dels 50 metres s'hauria de replantejar perquè és massa car.Ferrés explica que l'equip de govern ha apostat durant aquest mandat per la llar d'infants i la nova biblioteca perquè eren els equipament socials que més necessitava Palamós. De cares al pròxim mandat, i en cas que governi el PSC, els objectius seran aquests.

L'actual regidor de Cultura, el republicà Feliu Antúnez, ha reivindicat reiteradament recuperar el projecte que l'anterior govern municipal encapçalat per Convergència i Unió va encarregar per a la nau dels 50 metres. Teresa Ferrés defensa, però, que cal revisar-lo.

Aquell projecte preveia reconvertir l'antiga nau de l'empresa Vincke en un espai polivalent amb un hotel d'entitats i un gran local per a l'organització d'actes, tot plegat integrat amb l'espai públic de la plaça del Suro.