Salta al contingut
Ràdio Palamós
En directe 107.5FM Ara sonaEls nostres èxits, els teus èxits... amb Abel Espinosa Dilluns, 26 d'octubre de 2026

Hemeroteca

Cerca entre totes les notícies de l'Informatiu per data, tema o paraula. Si escrius diverses paraules, surten les notícies que les contenen totes, encara que no vagin seguides. Per cercar una frase exacta, posa-la entre cometes. També hi pots fer una pregunta, per exemple: Qui era l'alcalde de Palamós l'any 2018?

Aquesta notícia té més de 22 anys: és del 16 d'abril de 2004. Pot ser que la informació ja no sigui vigent.

Altres actes culturals

Avui segueix el cicle Converses de Taverna, organitzades pel Museu de la Pesca a la Taverna Ca la Pepa Caneja. L'activitat és a les set de la tarda, i duren una hora. El tema d'avui és "Les peixateres i els peixaters, la comercialització del peix".

També és avui quan es fa el Festival Proïde, organitzat per l'escola La Salle de Palamós, a la Gorga. Es fa a les vuit del vespre. És un espectacle que fan des de l'escola per recaptar fons per a aquesta entitat, tot i que no hi ha entrades disponibles.

Una vintena de famílies s'han interessat per la possibilitat d'acollir un nen o nena sahrauí aquest estiu, en les colònies en què Palamós hi col.labora. D'aquesta vintena de famílies que van anar a la trobada d'ahir al vespre, unes tretze o catorze acabaran acollint aquests infants a l'estiu.