Salta al contingut
Ràdio Palamós Dia Mundial dels Docents
En directe 107.5FM Ara sonaEsports en Xarxa Dilluns, 5 d'octubre de 2026

Hemeroteca

Cerca entre totes les notícies de l'Informatiu per data, tema o paraula. Si escrius diverses paraules, surten les notícies que les contenen totes, encara que no vagin seguides. Per cercar una frase exacta, posa-la entre cometes.

S'han trobat 264 notícies. Esborra la cerca

Societat

Apunten traslladar el mercat al Santiago Bañeras i Goday

L'equip de govern planteja, a mig termini, la possibilitat d'ubicar l'actual mercat dels dimarts al carrer de Santiago Bañeras, un cop es connecti amb el carrer de Rentadors. Aquest carrer s'està urbanitzant a hores d'ara, i les obres poden durar fins a un any. Al costat d'on hi haurà el centre de dia s'hi ubicaran dues promocions de pisos. El regidor d'Urbanisme, Lluís Vidal, creu que el carrer de Santiago Bañeras, un cop urbanitzat, seria una bona alternativa al mercat actual, perquè el carrer tindria un trànsit "de baixa intensitat". El fet que no hi hagi una entrada massiva de vehicles per cap dels dos extrems possibilitaria que fos una alternativa raonada al mercat, si algun dia es decideix fer el canvi.
En principi, és previst que les obres durin un any. Les constructores dels pisos s'encarregaran també de fer la urbanització del carrer, seguint la tutela de l'Ajuntament. La promoció urbanística que es fa en aquest carrer és el centre de dia per a la gent gran, del qual es posa la primera pedra el dissabte dia 8 de novembre. En els dos espais que queden a tocar del poble s'hi fan dues promocions de pisos. La resta del pla continua com a no urbanitzable, com a zona rústica. Així ho explica el regidor d'urbanisme, Lluís Vidal.

En el sentit de canviar el mercat d'ubicació també hi coincideix el regidor de Governació, Joan Fontanet. L'avinguda Catalunya, essent com és una artèria principal de trànsit, queda taponada un dia a la setmana, i a la curta o a la llarga, el tema s'haurà de tractar a fons seriosament. Joan Fontanet.