Salta al contingut
Ràdio Palamós Dia Mundial dels Docents
En directe 107.5FM Ara sonaRàdio Palamós en directe - 107.5fm Dilluns, 5 d'octubre de 2026

Hemeroteca

Cerca entre totes les notícies de l'Informatiu per data, tema o paraula. Si escrius diverses paraules, surten les notícies que les contenen totes, encara que no vagin seguides. Per cercar una frase exacta, posa-la entre cometes.

S'han trobat 2 notícies. Esborra la cerca

Societat

Talls circulatoris

Com hem anat fent aquests dies, us informem dels talls i restriccions als carrers, que es fan per Carnaval. És una informació facilitada per la policia de Palamós. Manel Cerdà us la resumeix. Des d'avui i fins demà a les deu estarà tancada a la circulació al passeig del Mar des d'Enric Vincke en el seu sentit normal. També estaran tancats a la circulació els carrers que accedeixen a l'avinguda Onze de Setembre des del carrer Orient.
Pel què fa a demà, dia 9, des del matí a les onze no es podrà circular entre la rotonda del Polígon de Sant Joan fins al Moll, per la rua. S'haurà de passar pel vial del port, i per la carretera C31. L'àrea de Governació demana que s'utilitzin els aparcaments de les Pites, l'avinguda Catalunya fins a Enrick Vincke, el pàrquing de l'Hospital, la platja Gran en la seva banda de Sant Antoni, per bé que es demana comprensió i col.laboració ciutadana, i evitar agafar el vehicle si no és absolutament necessari, especialment pel centre de la població. Val a dir que al centre hi haurà punts d'assistència i referència policial. Tot i que algunes mesures poden perjudicar a alguns ciutadans, el regidor de Governació, Joan Fontanet, demana col.laboració als palamosins. Escoltem el regidor.