Salta al contingut
Ràdio Palamós
En directe 107.5FM Ara sonaRàdio Palamós en directe - 107.5fm Dimecres, 28 d'octubre de 2026

Hemeroteca

Cerca entre totes les notícies de l'Informatiu per data, tema o paraula, o fes-hi una pregunta a la IA.

Surten totes les notícies que contenen les paraules que escriguis, encara que no vagin seguides. Per cercar una frase exacta, posa-la entre cometes.

Sembla una pregunta.

Societat

Aquesta notícia té més de 25 anys: és del 19 de setembre de 2001. Pot ser que la informació ja no sigui vigent.

Es fa possible la reubicació de les entitats de la rectoria de Sant Joan

L´Ajuntament ja s'ha posat d'acord amb el vicari de Sant Joan, Pere Artigas, sobre la reubicació de les entitats que es trobaven allotjades en aquesta rectoria. Aquestes entitats van haver d'abandonar el seu local en motiu de les obres de remodelació de la rectoria.
El regidor de cultura de l'Ajuntament de Palamós, Lluís Espada, ha afirmat que aquestes entitats seran reubicades a l'edifici del costat de l'església.Degut a les obres de condicionament de la rectoria de Sant Joan, iniciades el passat dia 10 de setembre, totes les entitats que s'hi trobaven ubicades van haver d'abandonar el seu local. Les obres consisteixen en arranjar el teulat, condicionar banys i millor l'aspecte interior. Així doncs, les reformes van haver de desallotjar les entitats que s'hi trobaven des de que Mossèn Gumersind, l'anterior capellà de la rectoria, els va acollir.

Segons ha declarat Lluís Espada, el problema sobre on reubicar aquestes entitats de lleure i joventut ha estat solucionat gràcies a la disponibilitat de les mateixes entitats i també del vicari de Sant Joan. A partir d'ara aquestes entitats, que són Xarxa Palamós, Salvem Castell i Agrupació Escoltes Palamosí, es trobaran a l'edifici del costat de l'església. Espada ha afirmat que el canvi ha estat petit però satisfactori.