En directe107.5FMAra sonaRàdio Palamós en directe - 107.5fmDiumenge, 4 d'octubre de 2026
Hemeroteca
Cerca entre totes les notícies de l'Informatiu per data, tema o paraula. Si escrius diverses paraules, surten les notícies que les contenen totes, encara que no vagin seguides. Per cercar una frase exacta, posa-la entre cometes.
Calonge i Sant Antoni posa en marxa el projecte 'Gestionant la Vida'. (Foto: Ajuntament de Calonge i Sant Antoni).
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha posat en marxa una nova edició del projecte 'Gestionant la vida', adreçat a la gent gran del municipi. Un espai de trobada, dinamitzat per una psicoterapeuta, on s'expressen sentiments, emocions o preocupacions associades als canvis que es donen a les vides, a mesura que avança l'edat. A l'activitat hi participen una desena de persones, i es fa amb la col·laboració de l'Àrea municipal de Gent Gran i del Servei d’Atenció Psicològica a Persones Grans del Consell Comarcal del Baix Empordà.
Les sessions ofereixen un espai de relació, acompanyament i suport emocional per a les persones grans, que a través de dinàmiques i exercicis aprenen estratègies per tenir cura d'elles mateixes i deixar-se cuidar. També per expressar el que senten de forma adequada i reconèixer les seves pròpies fortaleses. 'Gestionant la vida' tracta aspectes com el canvi en el rol social, la pèrdua de persones estimades, la necessitat d’adaptar-se a condicions físiques noves, o simplement la recerca d’un sentit profund en la nova etapa vital. El projecte 'Gestionant la vida' va començar a finals el mes d’abril passat i fa sessions setmanals adreçades a persones grans del municipi. Cada dimecres de 10h30' a 12 hores, al Firal de Sant Antoni.
Galetes en aquest web
Fem servir galetes pròpies, necessàries perquè el web funcioni, i, si ho acceptes, galetes de tercers per fer estadístiques anònimes de visites (Google Analytics) i per mostrar continguts externs, com el mapa o els vídeos de YouTube. Pots acceptar-les, rebutjar-les o triar-les. Política de galetes