Salta al contingut
Ràdio Palamós
En directe 107.5FM Ara sonaRàdio Palamós en directe - 107.5fm Diumenge, 4 d'octubre de 2026

Hemeroteca

Cerca entre totes les notícies de l'Informatiu per data, tema o paraula. Si escrius diverses paraules, surten les notícies que les contenen totes, encara que no vagin seguides. Per cercar una frase exacta, posa-la entre cometes.

Esports

Calonge i Sant Antoni obre inscripcions per a la Diada Esportiva 2025

Imatge d'arxiu de la Milla Urbana de Sant Antoni. (Foto: Ajuntament de Calonge i Sant Antoni).
Imatge d'arxiu de la Milla Urbana de Sant Antoni. (Foto: Ajuntament de Calonge i Sant Antoni).

Natació, duatló, milla urbana i cursa i caminada nocturnes configuren el programa de la Diada Esportiva 2025, que organitza l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni. Es farà el dissabte 9 d'agost, però ja hi ha les inscripcions obertes. La primera prova serà la dotzena Travessa de Natació, amb 2.000 metres d'itinerari sortint de la platja de Torre Valentina. Inscripcions a 12 euros, 8 la reduïda, i prova recomanada a partir dels 12 anys.

Això serà a dos quarts de 9 del matí. A les 9 es farà la segona Aquatló, una combinació de 2 quilòmetres de natació i de 5 de cursa a peu. Quan s'acabi la travessa, doncs, qui ho desitgi pot completar la duatló corrent aquests 5.000 metres. En aquest cas, les inscripcions costen 15 i 12 euros, en funció de si són presencials o anticipades.
La Diada Esportiva de Calonge i Sant Antoni continuarà la tarda i nit del 9 d'agost, amb canvi d'emplaçament i nou escenari a la plaça de la Pau, a tocar de la platja d'Es Monestrí. A partir de les 6 de la tarda, 19a Milla Urbana amb inscripcions a 4 i 8 euros. A les 8, la dotzena Night Run, amb 5 quilometres de recorregut, amb preus de 12 i 8 euros, i finalment, la caminada nocturna, a dos quarts de 9 i a 4 eurs la inscripció.
Per apuntar-vos anticipadament a qualsevol de les proves, podeu anar al web calongeisantantoni.cat.