Salta al contingut
Ràdio Palamós
En directe 107.5FM Ara sonaEsports en Xarxa Dimarts, 6 d'octubre de 2026

Hemeroteca

Cerca entre totes les notícies de l'Informatiu per data, tema o paraula. Si escrius diverses paraules, surten les notícies que les contenen totes, encara que no vagin seguides. Per cercar una frase exacta, posa-la entre cometes.

S'han trobat 1280 notícies. Esborra la cerca

Esports

Resultats del CN Palamós al 16è Trofeu Lloret

Els representants del CN Palamós al 16è Trofeu Lloret, aquest passat cap de setmana. (Foto: CN Palamós).
Els representants del CN Palamós al 16è Trofeu Lloret, aquest passat cap de setmana. (Foto: CN Palamós).

El Club Natació Palamós va participar aquest cap de setmana darrer a la setzena edició del Trofeu Lloret-Memorial Sensei Fusano, a la piscina municipal de Lloret de Mar. Una prova amb l'assistència de 37 clubs i a la qual el club palamosí hi va aportar esportistes de les categories infantil, júnior i absolut. La nedadora més jove del grup, Alexandra Cànovas, del 2011, va nedar els 50 braça i els 50 lliures.

Del grup del 2010, Ivo Abad va fer els 50 braça, que també va nedar Ivan Cobos, juntament amb els 50 lliures. Marc Fernández va estar en les mateixes distàncies, i Donato di Sabato només en els 50 metres lliures, igual que Gerard Clotet i el més gran de l'expedició, Juli Sánchez, de l'any 2006. Tots ells van obtenir bones classificacions, mostrant la progressió de les seves marques personals.