Salta al contingut
Ràdio Palamós Dia del Patrimoni Audiovisual
En directe 107.5FM Ara sonaRàdio Palamós en directe - 107.5fm Dimarts, 27 d'octubre de 2026

Hemeroteca

Cerca entre totes les notícies de l'Informatiu per data, tema o paraula, o fes-hi una pregunta a la IA.

Surten totes les notícies que contenen les paraules que escriguis, encara que no vagin seguides. Per cercar una frase exacta, posa-la entre cometes.

Sembla una pregunta.

Serveis

Aquesta notícia té més de 2 anys: és del 26 d'abril de 2024. Pot ser que la informació ja no sigui vigent.

Penúltima escala del mes d'abril, amb el Sea Cloud Spirit

El Sea Cloud Spirit fa avui escala al port de Palamós. (Foto: Ports de la Generalitat)
El Sea Cloud Spirit fa avui escala al port de Palamós. (Foto: Ports de la Generalitat)

Avui tornem a tenir una escala de creuer al port de Palamós. La fa el Sea Cloud Spirit i és la penúltima de les 7 programades per a aquest mes d'abril. Parlem d'un vaixell petit i selecte, que en aquest viatge transporta 74 passatgers que majoritàriament són alemanys. Aquest divendres fa escala a Palamós entre les 9 del matí i les 6 de la tarda. El seu darrer port ha estat el de Tarragona, i el proper serà el de Marsella.

La darrera escala de creuer d'aquest mes d'abril al port palamosí es farà aquest dilluns que ve i anirà a càrrec del Marella Explorer 2.