El Beach Water Polo Costa Brava anima l'inici del setembre a Palamós
Avui comença a la platja Gran de Palamós la cinquena edició del Beach Water Polo Costa Brava. Fins diumenge que ve, aquest espai serà l'escenari d'un torneig de waterpolo jugat en aigua de mar, que Palamós acull ja per cinquena vegada. Tot plegat en una edició de rècord amb més de 300 esportistes en representació de 8 països i, com a novetat, amb la presentació d'un projecte de waterpolo adaptat.
Després de la jornada d'aquest divendres, demà es farà un partit d'exhibició per visibilitzar el waterpolo adaptat per a esportistes amb diverses capacitats. Gabi Villarubia és un dels representants del projecte 'Waterpolo Ability'.
El cinquè Beach Water Polo Costa Brava es farà des d'avui i fins diumenge a la platja Gran de Palamós. Serà l'edició més internacional, amb la participació d'esportistes de països com el Regne Unit, Països Baixos, Itàlia o, com a novetat, els Emirats Àrabs i Iran.