C's diu que el govern ha fet tard negociant per l'aparcament de la platja Gran
El grup municipal de Ciutadans retreu a l'equip de govern d'ERC no haver negociat abans els beneficis als residents per a estacionar a l'aparcament de la platja Gran. Segons el regidor del grup, Cristóbal Posadas, això fa que la zona del pàrquing asfaltat, la que gestiona Ports de la Generalitat, estigui pràcticament buida els dies entre setmana. L'Ajuntament i Ports van pactar unes condicions perquè els usuaris que paguen l'Impost municipal de vehicles a Palamós puguin estacionar a un preu més avantatjós.
A la part de sauló de l'aparcament de la platja Gran, gestionada per l'Ajuntament, els usuaris residents pagaran 20 cèntims d'euro per dia, només durant els mesos de juliol i agost. Ciutadans, d'altra banda, comparteix el criteri manifestat aquesta setmana pel president de FECOTUR, Toni Bachiller, en el sentit que cal allunyar els vehicles del front marítim de Palamós. Segons Cristóbal Posadas, Ciutadans ja fa anys que ho va dir.
L'alcalde de Palamós, Lluís Puig, ha admès que l'aparcament gestionat per Ports està infrautilitzat i que caldrà tornar-ne a parlar quan acabi aquesta temporada. Cal recordar que l'estacionament de la platja Gran només està regulat entre els mesos d'abril i octubre.