El comerç de Palamós se sent més fort i unit que mai després de dos anys de pandèmia
El Foment Empresarial del Comerç i el Turisme de Palamós, FECOTUR, és una entitat més forta i unida que mai. Així ho diu el seu president, Toni Bachiller, que considera que aquest és l'efecte positiu que ha tingut una etapa tan difícil com han estat els dos anys de pandèmia de la COVID-19. Bachiller assegura que el comerç i l'hostaleria han fet els deures i que s'han preparat bé per als nous reptes que els plantegen els consumidors.
Bachiller explica que el comerç de Palamós tenia reptes pendents d'abordar i que la pandèmia l'ha empès a fer-ho. Un d'ells era entrar de ple en l'era del comerç electrònic. Hi ha hagut experiències amb les plataformes cliccat.cat o depalamos.cat, no sempre reeixides, però que han començat a obrir camí.
Un altre dels valors que destaca FECOTUR ha estat la capacitat del comerç de Palamós per adaptar-se als nous hàbits dels consumidors. Toni Bachiller.
El comerç de Palamós inaugurarà oficialment la temporada d'estiu aquest cap de setmana vinent amb les jornades comercials PalamoSwing.