Torna el MIC als camps de futbol de la Costa Brava, amb Palamós novament com a gran referent
Després de dos anys d'absència a causa de la COVID-19, torna la Mediterranean International Cup. El MIC, el mundialet de futbol de base de la Costa Brava, es jugarà entre els dies 12 i 17 d'abril, com és habitual coincidint amb les dates de la Setmana Santa. Al voltant de 300 equips de 25 països prendran part en aquest retorn a una competició que tindrà una participació una mica més reduïda en relació als anys previs a la pandèmia.
El MIC té una capacitat de convocatòria molt important que el converteix en un gran dinamitzador econòmic, en un període ja de molta activitat turística com és la Setmana Santa. Joan Barba.
La d'aquest 2022 ja serà la vintena edició de la Mediterranean International Cup. Equips d'arreu del món prendran part en aquesta gran festa del futbol formatiu. Han confirmat la seva presència clubs internacionals de la talla del París Saint Germain, el Liverpool, el Manchester United o l'Olimpique de Marsella. De la lliga espanyola hi seran almenys 10 equips. Futbol Club Barcelona, Real Madrid, Atlético de Madrid, Real Sociedad, Vila-Real, Sevilla, Betis, Espanyol, Athletic de Bilbao i València. Hi haurà dues categories juvenils, dues de cadets, dues d'infantils, una competició aleví de futbol 11, i una altra de futbol 7. També hi haurà futbol femení, en aquest cas amb la categoria cadet-juvenil. El MICFootball d’enguany tindrà una novetat que afectarà totes les categories masculines. S'adaptarà el reglament perquè totes elles siguin mixtes, independentment de l’edat. Així, una jugadora podrà formar part d’un equip masculí si així ho desitja el club en qüestió.