Salta al contingut
Ràdio Palamós
En directe 107.5FM Ara sonaEls nostres èxits, els teus èxits... amb Yolanda Aguilar Dimarts, 6 d'octubre de 2026

Hemeroteca

Cerca entre totes les notícies de l'Informatiu per data, tema o paraula. Si escrius diverses paraules, surten les notícies que les contenen totes, encara que no vagin seguides. Per cercar una frase exacta, posa-la entre cometes.

S'han trobat 11 notícies. Esborra la cerca

Cultura

Cloenda de la Festa Major 2021, aquest cop sense focs

La Cobla Sant Jordi actua avui a les 8 del vespre a l'escenari de l'Arbreda. (Foto: Cobla Sant Jordi).
La Cobla Sant Jordi actua avui a les 8 del vespre a l'escenari de l'Arbreda. (Foto: Cobla Sant Jordi).

Palamós esgota avui els darrers actes de la seva Festa Major 2021. Hauran estat cinc dies intensos de lleure i diversió. Condicionats encara, sens dubte, per la pandèmia de la COVID-19. I avui potser ho notarem més que mai perquè, precisament, les mesures preventives impedeixen tancar la Festa Major amb un acte emblemàtic com és el castell de focs artificials. La pirotècnia haura d'esperar, probablement, a la festa de l'any que ve.

Però repassem els actes més destacats d'aquest darrer dia del programa. A partir de les onze, a l'Arbreda, Els Txondos us preparen un vermut musical amb música en directe, i us demanen que hi aneu guarnits amb algun complement carnavalesc. A les dotze, visita guiada al castell de Sant Esteve de Mar i, ja a la tarda, presentació del CD 'Contradicción acústico', de Keko Domènech, Anna Canner i David Crey. Això serà a les set, al teatre La Gorga. Finalment, a les vuit, audició de sardanes amb motiu de la Diada del Soci de l'Agrupació Sardanista Costa Brava, amb la Cobla Sant Jordi. L'escenari és a l'Arbreda, amb les entrades a cinc euros i gratuït per als socis de l'entitat.

Localitats al web lagorga.cat