Salta al contingut
Ràdio Palamós
En directe 107.5FM Ara sonaNotícies en Xarxa - Edició matí Divendres, 23 d'octubre de 2026

Hemeroteca

Cerca entre totes les notícies de l'Informatiu per data, tema o paraula. Si escrius diverses paraules, surten les notícies que les contenen totes, encara que no vagin seguides. Per cercar una frase exacta, posa-la entre cometes.

Medi Ambient

Aquesta notícia té més de 6 anys: és del 15 de juny de 2020. Pot ser que la informació ja no sigui vigent.

Dades del temps

La setmana passada es van instal·lar les boies a la platja de Castell.
La setmana passada es van instal·lar les boies a la platja de Castell.

Fem ara una ullada a l'estadística del temps que hem tingut aquesta setmana passada a Palamós, una informació que ens aporta l'estació meteorològica del nostre col·laborador Josep Ribas. La temperatura màxima de la setmana la vam tenir el divendres i va ser de 24'8 graus. Per contra la mínima és del dimarts, amb 10'6.

Ha plogut diferents dies però en quantitats moderades, sumant un total de 8'6 litres per metre quadrat a Palamós. Del vent, dir que el divendres el garbí va bufar fins a un cop màxim de 45 quilòmetres per hora. La temperatura de l'aigua del mar en superfície es manté estable i és de 20 graus, segons l'observatori de Josep Pascual a l'Estartit.