Salta al contingut
Ràdio Palamós
En directe 107.5FM Ara sonaRàdio Palamós en directe - 107.5fm Diumenge, 4 d'octubre de 2026

Hemeroteca

Cerca entre totes les notícies de l'Informatiu per data, tema o paraula. Si escrius diverses paraules, surten les notícies que les contenen totes, encara que no vagin seguides. Per cercar una frase exacta, posa-la entre cometes.

S'han trobat 1447 notícies. Esborra la cerca

Societat

Taller inclusiu a les Jornades d'Educació i Família

En Boris Tosas, encarregat del taller d'avui, explicant la seva discapacitat als nens i nenes del Vila-romà.
En Boris Tosas, encarregat del taller d'avui, explicant la seva discapacitat als nens i nenes del Vila-romà.

Les Jornades d’Educació i Família de Palamós programen aquesta tarda un taller amb el títol ‘La inclusió conscient’. Va a càrrec de l’Associació POTS i es proposa reflexionar sobre l’actitud de famílies i professionals en la relació amb persones amb discapacitat. El taller l’impartiran Boris Tosas i Jordi Sansabrià, a partir de les sis de la tarda al Punt Jove de Palamós.

L'Associació POTS treballa en la promoció d'activitats de lleure inclusiu per a persones amb discapacitat, a la comarca del Baix Empordà. Aquesta tarda ho explicaran en aquest taller inclòs en la programació de les setzenes Jornades d'Educació i Família de Palamós. Jordi Sansabrià, tècnic de l'Associació, explica quin és el missatge que donaran.



Quina és la principal barrera que hem de superar quan ens relacionem amb persones amb discapacitat?. Jordi Sansabrià, respon.



Després del taller que l'Associació POTS farà aquesta tarda, a les sis, al Punt Jove, les Jornades d'Educació i Família de Palamós posaran el punt i final demà dijous amb l'última de les tres ponències programades. La protagonitzarà el doctor en psicologia, Domènec Luengo, que parlarà dels transtorns d'ansietat.