Veïns del carrer de l'Ametlla de Mar es queixen dels excrements de gos
Un grup de veïns del carrer de l’Ametlla de Mar s’ha queixat a l’Ajuntament de Palamós de la gran quantitat d’excrements de gos que s’acumulen en aquest espai públic del municipi. Els afectats demanen més neteja per part dels serveis municipals i que se senyalitzi la zona per tal de conscienciar els propietaris de mascotes que està prohibit que els animals defequin al carrer.
El regidor de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós, Xavier Lloveras, explica que quan es rep una queixa d'aquest tipus s'avisa l'empresa concessionària de la neteja viària perquè actuï. Lloveras detalla què faran amb el tema de la senyalització.
Ràdio Palamós té una línia oberta per recollir demandes, opinions o queixes de la ciutadania. Es pot trucar al telèfon 972 600926 o contactar amb el correu electrònic informatius@radiopalamos.cat.