A punt per a un cap de setmana de compres a ritme de swing
Palamós viu aquest cap de setmana la tercera edició de PalamóSwing. Es tracta d’una fórmula renovada de La Botiga al Carrer, amb l’afegit d’una sèrie d’activitats lúdiques protagonitzades per la cultura del swing. Està organitzada pel Foment Empresarial del Comerç i el Turisme, Fecotur, i l’objectiu és que els botiguers posin les seves parades al carrer amb productes de qualitat a bon preu. L’activitat ocuparà els principals carrers del centre comercial de Palamós, durant tot el dissabte i el diumenge al matí.
Els visitants del PalamoSwing trobaran un servei de ludoteca per a la mainada. L'horari serà de dos quarts d'onze a dos quarts de dues, al matí, i de cinc a vuit, a la tarda. Les persones que facin compres rebran un tiquet que els permet tenir una hora gratuïta d'aquest servei. El dissabte, des de quarts de dotze i fins a la una hi haurà un concert amb el conjunt Madame Boogie. D'una a dues, classe oberta d'iniciació al Lindy Hop, a càrrec de Windy Hopers Empordà. Ja a la tarda, els més petits podran gaudir d'atraccions inflables i hi haurà més música en viu, en aquest cas amb Easy Living Jazz Band.
Tots aquests serveis els trobareu en l'eix de l'avinguda de l'Onze de Setembre. El circuit comercial estarà delimitat per aquesta avinguda, d'una banda, i pels carrers de Tauler i Servià, Major i Cervantes, per l'altra.