Salta al contingut
Ràdio Palamós
En directe 107.5FM Ara sonaRàdio Palamós en directe - 107.5fm Dimarts, 6 d'octubre de 2026

Hemeroteca

Cerca entre totes les notícies de l'Informatiu per data, tema o paraula. Si escrius diverses paraules, surten les notícies que les contenen totes, encara que no vagin seguides. Per cercar una frase exacta, posa-la entre cometes.

S'han trobat 1113 notícies. Esborra la cerca

Serveis

Escales del Riviera i del Tui Discovery, demà i divendres

El Riviera tornarà a fer escalà demà a Palamós. (Foto: Anna Pérez).
El Riviera tornarà a fer escalà demà a Palamós. (Foto: Anna Pérez).

El port de Palamós rep demà i demà passat dues escales de creuer. La primera la farà el vaixell Riviera i, la segona, el Tui Discovery. Els dos creuers tornaran a Palamós a final d’aquest mes, novament en dues escales consecutives. La temporada de creuers al municipi està ja en la seva recta final. Queden per fer ja només 6 escales de les 42 programades des del passat mes d’abril. Aquest mes d’octubre encara n’hi ha cinc, i la darrera es farà el 2 de novembre.

Demà dijous, el Riviera farà la tercera escala de les quatre que ha programat a Palamós aquest any. El creuer arribarà a les vuit del matí, provinent de Saint Tropez i s'estarà aquí fins a les onze de la nit. El seu següent destí serà el port de Barcelona. A bord hi van 1.200 passatgers, la major part de nacionalitat nord-americana. En el cas del Tui Discovery, la del divendres serà la setena escala de les vuit previstes..