En directe107.5FMAra sonaRàdio Palamós en directe - 107.5fmDilluns, 19 d'octubre de 2026
Ràdio Palamós, 107.5 FM palamoscomunicacio.cat
Hemeroteca
Cerca entre totes les notícies de l'Informatiu per data, tema o paraula. Si escrius diverses paraules, surten les notícies que les contenen totes, encara que no vagin seguides. Per cercar una frase exacta, posa-la entre cometes.
El Seabourn Sojourn, avui al port de Palamós. (Foto: visitpalamos.)
Després de dues setmanes de pausa, avui hi torna a haver una escala de creuer al port de Palamós. Es tracta del vaixell Seabourn Sojourn, que fa la primera de les 8 que té previstes aquesta temporada. És, de fet, el creuer que farà més escales a Palamós aquest 2016. Avui ha arribat amb 400 passatgers a bord, majoritàriament procedents del Regne Unit.
El creuer fa una estada a Palamós d'unes deu hores, fins a les sis de la tarda. Ha arribat procedent del port francès de Marsella i després continuarà viatge cap a Barcelona. El Seabourn Sojourn pertany a la naviliera de luxe Seabourn Cruise Line. En els pròxims dotze dies farà dues escales més a Palamós, el 20 i el 26 de juny. En total, al llarg de la temporada en té programades vuit, fet que el converteix en el vaixell que farà més escales a Palamós aquest 2016.
Fem servir galetes pròpies, necessàries perquè el web funcioni, i, si ho acceptes, galetes de tercers per fer estadístiques anònimes de visites (Google Analytics) i per mostrar continguts externs, com el mapa o els vídeos de YouTube. Pots acceptar-les, rebutjar-les o triar-les. Política de galetes