Salta al contingut
Ràdio Palamós
En directe 107.5FM Ara sonaEls nostres èxits, els teus èxits... amb Yolanda Aguilar Dimarts, 6 d'octubre de 2026

Hemeroteca

Cerca entre totes les notícies de l'Informatiu per data, tema o paraula. Si escrius diverses paraules, surten les notícies que les contenen totes, encara que no vagin seguides. Per cercar una frase exacta, posa-la entre cometes.

S'han trobat 5 notícies. Esborra la cerca

Esports

Mechaal es prepara per als quatre grans objectius de la temporada

Mechaal va ser nomenat divendres soci d'honor de la Penya Barcelonista de Palamós. (Foto: Ramon Ribas.)
Mechaal va ser nomenat divendres soci d'honor de la Penya Barcelonista de Palamós. (Foto: Ramon Ribas.)

Adel Mechaal té a la vista quatre grans objectius per aquesta nova temporada. L’Europeu de Cros, el Campionat del Món a pista coberta, el Campionat d’Europa i, sobretot, els Jocs Olímpics de Rio de Janeiro. L’atleta palamosí ha tornat ja a la competició i porta un mes de preparació intensiva a Font Romeu. Mechaal ha parlat també del seu nou club, el New Balance Team, i ha dit que sempre estarà agraït a l’Associació Atlètica Palamós.

Mechaal ha obert ja una nova etapa en la seva carrera esportiva, amb plena dedicació professional i amb els Jocs Olímpics de Rio de Janeiro com a gran objectiu per a l’any 2016. Abans, però, hi haurà altres compromisos i l'atleta palamosí s'està preparant de valent per afrontar-los amb garanties. Mechaal té subratllades quatre cites clau en el calendari.



Mechaal ha debutat ja amb el seu nou club en el circuit gironí de cros imposant-se a Santa Coloma de Farners i Sant Hilari. El New Balance, un dels punters de l'atletisme a nivell nacional, permet a Mechaal preparar-se com un atleta d'elit. El corredor reconeix que va ser dur haver de deixar el club de la seva vida i que sempre portarà al cor l'Associació Atlètica Palamós.



La propera cita de Mechaal en el circuit de cros serà el 29 de novembre a Olot.