En directe107.5FMAra sonaNotícies en Xarxa - Edició vespreDimarts, 6 d'octubre de 2026
Hemeroteca
Cerca entre totes les notícies de l'Informatiu per data, tema o paraula. Si escrius diverses paraules, surten les notícies que les contenen totes, encara que no vagin seguides. Per cercar una frase exacta, posa-la entre cometes.
La Unió d'Empresaris d'Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre ha decidit el guanyador de la dinovena edició de la Beca Xiquet Sabater. Es tracta d'Ivo Van Oord, que destinarà els 3 mil euros d'import de la beca a cursar els estudis d'Hotel Management a la Universitat de Breda, als Països Baixos.
El projecte presentat pel guanyador era la creació d'una empresa d'intermediació en habitatges d'ús turístic, amb l'objectiu de posar en contacte usuaris que desitgen fer una estada en un d'aquests allotjaments, amb els seus propietaris. A banda de premiar Ivo Van Oord, els membres del tribunal també han concedit un accèssit de 1.000 euros a Ioana Alexandra Mereuta per a un Erasmus de turisme que es fa a les universitats de Girona, de Ljubliana i a la Sutherm de Dinamarca. La Beca Xiquet Sabater vol facilitar l'accés a la formació als estudiants del sector de l'hostaleria i el turisme, per fomentar la millora de la qualitat de l'oferta. La beca porta el nom del qui va ser president dels empresaris d'hostaleria de la Costa Brava Centre durant divuit anys, i un dels hotelers més emblemàtics de la zona, al capdavant de l'hotel Aiguablava de Begur.
Galetes en aquest web
Fem servir galetes pròpies, necessàries perquè el web funcioni, i, si ho acceptes, galetes de tercers per fer estadístiques anònimes de visites (Google Analytics) i per mostrar continguts externs, com el mapa o els vídeos de YouTube. Pots acceptar-les, rebutjar-les o triar-les. Política de galetes