Salta al contingut
Ràdio Palamós
En directe 107.5FM Ara sonaEls nostres èxits, els teus èxits... amb Yolanda Aguilar Dijous, 15 d'octubre de 2026

Hemeroteca

Cerca entre totes les notícies de l'Informatiu per data, tema o paraula. Si escrius diverses paraules, surten les notícies que les contenen totes, encara que no vagin seguides. Per cercar una frase exacta, posa-la entre cometes.

Esports

Mechaal a la Copa d'Europa de seleccions i nova edició de la Marxa Mar i Muntanya.

Mechaal, durant un entrenament a l'aire lliure a Palamós.
Mechaal, durant un entrenament a l'aire lliure a Palamós.

El corredor de l'Associació Atlètica Palamós, Adel Mechaal, participa demà dissabte en la Copa d'Europa de seleccions, que es fa a la ciutat russa de Txeboksari. El migfondista palamosí vol guanyar la prova dels 1.500 metres i, de passada, aconseguir la marca mínima i el passaport per al Campionat del Món d'atletisme a l'aire lliure, que es disputarà a Pequín aquest pròxim mes d'agost. Per a aconseguir-ho, Mechaal hauria de córrer per sota dels 3'36''20.

D'altra banda, aquest diumenge es fa la tradicional Marxa Popular Mar i Muntanya Vila de Palamós, amb sortida des del passeig del Mar, a les vuit del matí. Com ja és habitual en les darreres edicions, hi haurà dos recorreguts, un de 10 quilòmetres i un de 15, que tenen com a principals escenaris els paratges de l’espai natural Castell-Cap Roig. El preu de la inscripció és de sis euros. Els participants que no estan federats, però, han de pagar dos euros més en concepte d'assegurança.