Estudien presentar l'equip olímpic espanyol de vela en la propera Christmas.
La propera Gaes Christmas Race podria ser l’escenari de la presentació oficial de l’equip olímpic espanyol de vela. El Club de Vela Palamós, organitzador de la regata, i la Federació Espanyola de Vela han començat ja a parlar d’aquesta possibilitat que portaria a Palamós als regatistes nacionals que competiran a Río de Janeiro l’any 2016. Les dues entitats volen commemorar així els 40 anys que la Christmas celebrarà l’any vinent.
Torres creu que aquesta seria una bona manera de commemorar els 40 anys de la Gaes Christmas Race, una regata que s'ha convertit en un clàssic i un referent en el món de la vela.
El secretari de la Federació Espanyola de Vela parla també de les opcions dels regatistes nacionals en les properes Olimpíades.
A banda de començar a estudiar els actes commemoratius dels 40 anys de la Christmas, el Club de Vela Palamós està ja immers en la preparació de l'Optimist Trophy, que el mes de febrer convertirà el municipi en la capital internacional de la vela infantil.