Salta al contingut
Ràdio Palamós
En directe 107.5FM Ara sonaNotícies en Xarxa - Edició matí Divendres, 23 d'octubre de 2026

Hemeroteca

Cerca entre totes les notícies de l'Informatiu per data, tema o paraula. Si escrius diverses paraules, surten les notícies que les contenen totes, encara que no vagin seguides. Per cercar una frase exacta, posa-la entre cometes.

Societat

Aquesta notícia té més de 11 anys: és del 21 de novembre de 2014. Pot ser que la informació ja no sigui vigent.

Fecotur prepara el llançament d'una targeta de fidelització.

Presentació de la targeta, aquest matí a l'Hotel Trias.
Presentació de la targeta, aquest matí a l'Hotel Trias.

L’entitat Fecotur ha presentat avui als seus associats la nova targeta de fidelització que vol posar en circulació a partir de l’any que ve. Es tracta d’un nou instrument per a promoure les compres en el comerç de proximitat, a través d’aquesta targeta que permetrà acumular descomptes i gaudir d’altres avantatges. La promoció encara no estarà vigent durant aquesta campanya de Nadal i s'aplicarà a començament de 2015.

La targeta permetrà acumular euros virtuals que després es materialitzaran en descomptes. No es faran de manera linial sinó que cada establiment fixarà els seus. La targeta de fidelització també permetrà la funció de targeta-regal, com a obsequi a tercers. El president de Fecotur, Jordi Francesch, admet que no és un producte nou però pensa que pot ser una eina útil per al comerç palamosí.



Una de les opcions que s'està negociant ara és que la targeta es pugui compartir amb associacions de comerciants d'altres municipis de la comarca. La targeta de fidelització promoguda per Fecotur començarà a circular dins el primer trimestre de 2015. Avui s'ha presentat als associats en un acte que s'ha fet a l'Hotel Trias de Palamós.