El Palamós CF iguala el pitjor inici de lliga dels últims cinc anys.
El Palamós Club de Futbol ha igualat el pitjor inici de lliga de les cinc darreres temporades. Després de tretze jornades de campionat, l’equip només ha sumat 10 de 39 punts possibles. Només en la temporada 2012-2013, amb Edu Urdiales a la banqueta, es va firmar un inici tan dolent, amb l’equip situat també en zona de descens.
El Palamós fa vuit jornades que no guanya, per bé que en les dues darreres ha puntuat, i els jugadors admeten que això els pesa. El testimoni del davanter Sergi Arimany és molt clar i transparent en aquest aspecte.
El Palamós va tenir un mal començament de lliga amb tres derrotes en els tres primers partits. Dues victòries seguides, davant el Prat i la Pobla de Mafumet, semblava que redreçaven la trajectòria però, després de l'aturada de la lliga pels compromisos de la Selecció Catalana amateur, l'equip ja no ha tornat a guanyar cap més partit.