Salta al contingut
Ràdio Palamós Dia del Patrimoni Audiovisual
En directe 107.5FM Ara sonaRàdio Palamós en directe - 107.5fm Dimarts, 27 d'octubre de 2026

Hemeroteca

Cerca entre totes les notícies de l'Informatiu per data, tema o paraula, o fes-hi una pregunta a la IA.

Surten totes les notícies que contenen les paraules que escriguis, encara que no vagin seguides. Per cercar una frase exacta, posa-la entre cometes.

Sembla una pregunta.

Cultura

Aquesta notícia té més de 13 anys: és del 5 de desembre de 2012. Pot ser que la informació ja no sigui vigent.

Gespa Teatre estrena 'L'amant', aquesta nit a La Gorga.

Carme Ferrés i Joan Sarquella, en un assaig de l'obra.
Carme Ferrés i Joan Sarquella, en un assaig de l'obra.
Gespa Teatre estrena aquesta nit a La Gorga el seu nou espectacle. Es tracta de ‘L’amant’, una obra dirigida per Carles Garrido i Àngels Dalmau, i interpretada únicament per un actor i una actriu. Joan Sarquella i Carme Ferrés compartiran escenari amb un aforament limitat a una setantena d’espectadors. La peça, basada en un text original de Harold Pinter, es podrà veure en cinc funcions. La primera, a dos quarts de deu d’aquesta nit.'L'amant' explica el dia a dia de la relació entre Sarah i Richard. Després d'anys de matrimoni i adulteri, ell acceptarà compartir la seva dona amb un altre home sota determinades circumstàncies. És un format intimista en el qual el duel interpretatiu es veu reforçat per la bona química personal que hi ha entre els dos protagonistes. Carme Ferrés ho explicava fa uns dies a Ràdio Palamós.

Amb 'L'amant' Gespa Teatre aposta de nou per un format en el qual actors i públic comparteixen escenari. Ja ho van fer amb 'Els secrets de la vagina' i ara hi tornen. L'aforament es limita a una setantena d'espectadors distribuïts com ens explica en Joan Sarquella, un dels dos protagonistes de l'obra.

L'espectacle de Gespa Teatre es pot veure en cinc funcions, des d'avui i fins diumenge. La d'avui i la de divendres comencen a dos quarts de deu de la nit. La resta es programen a les set de la tarda. El preu de les entrades és de deu euros per al públic en general, i de cinc euros per als jubilats i els menors de 25 anys.