Salta al contingut
Ràdio Palamós Dia Mundial dels Docents
En directe 107.5FM Ara sonaEls nostres èxits, els teus èxits... amb Abel Espinosa Dilluns, 5 d'octubre de 2026

Hemeroteca

Cerca entre totes les notícies de l'Informatiu per data, tema o paraula. Si escrius diverses paraules, surten les notícies que les contenen totes, encara que no vagin seguides. Per cercar una frase exacta, posa-la entre cometes.

S'han trobat 11 notícies. Esborra la cerca

Obres i Urbanisme

Tanquen el carrer del Canó per l'esfondrament d'una teulada.

El carrer del Canó amb les tanques que n'impedeixen el pas.
El carrer del Canó amb les tanques que n'impedeixen el pas.
L’Ajuntament de Palamós ha tancat el carrer del Canó per motius de seguretat. La causa és la caiguda d’una part de la teulada de l’edifici que hi ha en un dels marges del carrer. Per seguretat s’ha estimat oportú evitar el pas de vianants per aquest tram. En paral•lel, també s’ha prohibit l’accés als habitatges de la planta primera i segona de l’immoble, així com l’obertura d’un bar musical que hi ha a la planta baixa. Les restriccions es mantindran fins que es facin les obres de reparació de la teulada.La incidència va ser comunicada fa uns dies a l'Ajuntament de Palamós per part de la mateixa propietària de l'edifici. A partir d'aquí, hi va haver inspeccions per part de la Policia Local i dels serveis tècnics municipals. Com a resultat d'això s'han pres les mesures que explica l'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés.
CITA TERESA FERRÉS
Atès que hi ha afectació a la via pública i també a una activitat econòmica, la del pub Lincoln, l'Ajuntament ha instat la propietària de l'immoble a que faci les obres en el termini de temps més breu possible i que la situació es pugui normalitzar aviat.