Salta al contingut
Ràdio Palamós
En directe 107.5FM Ara sonaEls nostres èxits, els teus èxits... amb Yolanda Aguilar Dimecres, 28 d'octubre de 2026

Hemeroteca

Cerca entre totes les notícies de l'Informatiu per data, tema o paraula, o fes-hi una pregunta a la IA.

Surten totes les notícies que contenen les paraules que escriguis, encara que no vagin seguides. Per cercar una frase exacta, posa-la entre cometes.

Sembla una pregunta.

Política

Aquesta notícia té més de 15 anys: és del 19 de novembre de 2010. Pot ser que la informació ja no sigui vigent.

CiU proposa solucions per a la crisi en un acte de campanya a Palamós

Antoni Castellà, membre del Comitè Executiu Nacional de CiU.
Antoni Castellà, membre del Comitè Executiu Nacional de CiU.
Convergència i Unió ha fet aquest matí a Palamós un acte de campanya per a les eleccions al Parlament de Catalunya. L’acte , que ha començat a dos quarts de dotze al teatre La Gorga, ha comptat amb la presència de Antoni Castellà, membre del Comitè Executiu Nacional de CiU i secretari d'organització d’Unió.Abans d’anar a l’acte, Castellà ha visitat Ràdio Palamós i ha exposat les propostes de la federació nacionista per fer front a la crisi econòmica.

Castellà s'ha referit també a les propostes de Convergència i Unió en matèria mediambiental.

El secretari d'organització d'Unió Democràtica ha visitat posteriorment botiguers de Platja d'Aro. Els actes de campanya electoral de Convergència i Unió a Palamós continuaran demà dissabte. De quatre a vuit de la tarda la federació tindrà una parada informativa al carrer Major. Begonya Montalban, número 9 de la candidatura gironina, i l'alcaldable palamosí de CiU, Kelo Martí, respondran les preguntes dels assistents.