17/02/2006 Esports
Després de dos empats consecutius, el Palamós buscarà aquest diumenge una victòria que li permeti tenir esperances de salvar la categoria. Els palamosins jugaran al Nou Estadi, a partir de les dotze del migdia, contra el Gavà.
A la Segona Regional, la Fundació Esportiva Palamós visitarà el camp del Caldes, el segon classificat del grup.
En bàsquet, el Telyco Palamós juga aquest cap de setmana a la pista del Fuster. L'equip entrenat per Carles Sala necessita la victòria si vol pensar en la permanència. El sènior femení, el Catalunya Nàutic, juga a casa amb el Dofijet Boats.
La corredora de l'Associació Atlètica Palamós, Elena Fonalleras, participa aquest diumenge a Canet en el Campionat de Catalunya de Cros
Iniciem aquest repàs parlant del Palamós. L'equip entrenat per Guillermo Hoyos rep, diumenge a les dotze del migdia, la visita del Gavà, un dels equips que vol plaça per jugar-se l'ascens a Segona Divisió B. Un rival, doncs, molt difícil, com reconeix el mateix Guillermo Hoyos.
CITA GUILLERMO HOYOS
Els palamosins tindran la baixa de Pitu Ventura, a qui van expulsar diumenge passat a Cornellà, i ja podran disposar d'un dels nous fitxatges, Bochy, que ja té els papers en regla.
Canviem de categoria, el primer equip de la Fundació Esportiva Palamós juga aquest cap de setmana al camp del Caldes, segon classificat d'aquest grup de la Segona Regional. Després de superar el cuer, el La Pera, per un ajustat dos a un, els palamosins intentaran aconseguir una victòria d'aquelles que es diuen de prestigi.
Pel que fa als compromisos dels equips de futbol base de la Fundació, aquest cap de setmana es juguen aquests partits als camps de gespa artificial de la zona esportiva. En futbol set, demà dissabte dos partits. A les deu del matí el benjamí D juga contra l'Escola de Futbol del Baix Ter. Els dos equips es tornaran a enfrontar, en categoria prebenjamí, a dos quarts d'una. Diumenge, a tres quarts de deu, el prebenjamí D medeix forces amb l'Atlètic Bisbalenc i, a tres quarts d'onze, el prebenjamí C ho fa amb l'Escola de Futbol del Baix Ter.
Pel que fa als partits de futbol onze, tots es juguen demà dissabte. A les deu l'aleví A juga amb l'Escola de Futbol de La Garrotxa. A dos qarts de dotze, l'infantil A s'enfronta a l'Escola de Futbol del Gironès i, a la una, el cadet B rep la visita del Cassà. Ja a la tarda, el cadet A juga amb l'Anglès i, a les cinc, tanca la jornada el partit entre el juvenil A de la Fundació i el Ripoll.
Parlant ja de bàsquet destaquem que el Telyco Palamós viatja aquest cap de setmana a la pista del Fuster, un equip de la part mitjana de la classificació. El sènior femení, el Catalunya Nàutic, juga demà a les set de la tarda amb el Dofijet Boats. Abans, a dos quarts de sis, el júnior masculí, el Tecna, rebrà el Maçanet.
I acabarem amb atletisme. Elena Fonalleras, de l'Associació Atlètica Palamós, buscarà podi aquest diumenge en la categoria júnior del Campionat de Catalunya de cros que es farà a Canet de Mar. Així ho espera, si més no, el seu entrenador, Josep Carballude.
CITA JOSEP CARBALLUDE
El pròxim mes de març, Fonalleras participarà al Campionat d'Espanya de cros, que es farà a Astúries.
Josep Carballude
Guillermo Hoyos
Totes les notícies:
05/05/2025 - Els empresaris celebren que la Generalitat s'obri al diàleg per la taxa turística
La Unió d'Empresaris d'Hostaleria i Turisme de la Costa Brava centre es felicita que la...
05/05/2025 - SOS Costa Brava diu que l'activitat dels creuers ha de tenir topalls
L'entitat SOS Costa Brava sent preocupació per l'increment sostingut de l'activitat dels creuers...
05/05/2025 - Les arrels dels arbres, l'enemic de les voreres
La Brigada Municipal de l'Ajuntament de Palamós té declarada la guerra als desperfectes que...
05/05/2025 - Nova oficina virtual tributària del Consell Comarcal
El Consell Comarcal del Baix Empordà ja té plenament operativa la seva nova oficina virtual...
05/05/2025 - 'Tertúlia literària' del mes de maig amb 'Els aeròstats'
Avui és primer dilluns de mes i com és habitual hi ha sessió de la 'Tertúlia literària', un...