24/10/2003 Esports
Com cada divendres, repassarem l'Agenda Esportiva del cap de setmana on destaca el partit del Palamós contra el Vila Joiosa.
Josep Soldado, Bona tarda
Aquest cap de setmana s'arriba a la desena jornada de lliga de la segona B. El Palamós és penúltim amb set punts sumats dels 27 possibles. Això significa que diumenge no pot deixar escapar la victòria contra el Vila Joiosa d'Alacant que també està en zona de descens però amb un punt més. Els palamosins estan en quadre. El tècnic Domenech Torrent només té a la seva dispossició a 14 jugadors. Sis estan lesionats. Israel. Sergio Lara, Sotero, Nieto i Sergio Garcia. El defensa Banal està sancionat i Xavi Molas i Sergio Pedragosa encara no poden jugar per raons federatius. Això farà que Troyano debuti a la lliga com a titular i molt possiblement entri a la convocatòria el jugador palamosí de la Fundació Xavi Casagran.
El tècnic analitza així el compromís.
CITA
El Vila Joiosa és un equip que aquesta temporada s'estrena a la categoria. A fora va guanyar en la primera jornada sorprenentment al Girona 1 a 4 però ha perdut les tres surtides posteriors. El seu tècnic és molt jove Luis Garcia de 30 anys i cal destacar al davanter Borge que porta quatre dianes i la temporada passada en va fer 32 amb el Mar Menor. El partit entre Palamós i Vila Joisa començarà diumenge a les 5 la tarda al Nou Estadi.
A Primera Regional la Fundació Esportiva té de nou aquest cap de setmana una oportunitat per demostrar el seu gran moment. Té un partit menys però està instal·lata a la part alta i dona la sensació que pot aspirar a tot. Diumenge visita el Llançà, un equip en hores baixes i que es trobes als últims llocs. Si guanya l'equip de Juli Torrent sumaria la cinquena victòria consecutiva.
En futbol d'empreses, el Comercial Martí es manté invicte després de sis jornades i demà ho té bé per intentar fins i tot l'assalt al liderat del grup selectiu. Els palamosins jugaran com a locals al camp del Sant Antoni contra el Bar Raïm.
En futbol de sala, demà debuta al pavelló l'MP Electrònics. Després de perdre en el primer partit demà buscarà sumar els tres primers punts contra el Metacom. A la primera gironina la Marítima visita el Porqueres amb la confiança que dona guanyar el primer partit.
En bàsquet el Telyco Palamós de la tercera catalana busca aquest cap de setmana arribar al liderat de la categoria. Els de Sergi Saez rebran demà al Quart-Cassanenc. L'equip B de la mateixa categoria sènior rebrà al Palafrugell B.
En la categoria Sub-21 el CE Palamós és líder i rebrà al Quart Cassanenc.
Per últim el sènior femení de la Matalasseri juga aquest cap de setmana a la pista de la Cellera.
Totes les notícies:
29/12/2025 - L'alcaldessa valora els trets més importants del pressupost i en destaca la congelació de taxes i tributs
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, ha valorat alguns dels aspectes més destacats del pressupost...
29/12/2025 - Junts per Catalunya creu que l'ambientació nadalenca és molt pobra
Junts per Catalunya creu que l'ambientaió nadalenca és molt pobra. El regidor del grup, Josep...
29/12/2025 - Segona funció dels Pastorets dels Showboys
Avui es representa a la Gorga la segona funció dels Pastorets dels Showboys. Ahir es va estrenar...
29/12/2025 - La Christmas Race 2026 serà campionat d'Europa de la classe Europa
Fa una setmana es va acabar la Christmas Race 2025. L'edició de l'any vinent serà molt especial...
25/12/2025 - Alerta de temporal de pluja i fort onatge al Baix Empordà per Nadal i Sant Esteve
Protecció Civil activa el Pla INUNCAT davant les fortes precipitacions i el risc d’inundacions...