29/07/2003 Cultura
Doncs avui dimarts ens posem en marxa a bon ritme i amb moltes ganes de ballar. A més, mireu si us ho posem bé que teniu dues opcions per triar.
A dos quarts de deu de la nit, el conjunt Maracaibo ofereix un ball a la plaça Nova de Palafrugell.
Mitja hora més tard, ball a Sant Antoni de Calonge. La cita és davant els apartaments Gibert, a Torre Valentina.
El to sardanista d'aquest dimarts ens arriba des de Platja d'Aro. A les deu de la nit, a la plaça Major, audició a càrrec de la cobla La Principal d'Olot.
I per acabar-ho d'arrodonir tot, us proposem un parell de visites guiades.
A Palamós, com cada dimarts toca ruta en trenet i a peu, el recorregut que coneixem com "Les platges de llevant"
I si voleu una ruta a peu, aquesta la podreu fer a Castell d'Aro. Es tracta de la visita al seu nucli antic. Comença a les sis de la tarda a la plaça Poeta Sitjar, té una durada d'una hora i mitja, és gratuïta i recordeu que també la podeu fer els dimecres.
Totes les notícies:
18/09/2025 - El servei de socorrisme de Palamós tanca l’estiu amb més d’un miler d’actuacions a les platges
Entre el 14 de juny i el 14 de setembre, les platges de Palamós han registrat un total de 1.056...
18/09/2025 - Només l'empresa Urbaser opta al contracte de residus de Palamós
El procés de licitació del contracte dels serveis de gestió de residus i neteja viària i de...
18/09/2025 - Els municipis del Baix Empordà demanen mesures contra els multireincidents
Els regidors de Seguretat Ciutadana dels ajuntaments del Baix Empordà amb policia local han...
18/09/2025 - A concurs públic el servei de grua municipal
L'Ajuntament de Palamós ha posat a concurs públic el contracte pel servei de retirada de vehicles...
18/09/2025 - Comunicar-se sense discutir: xerrada a la Biblioteca Municipal
La Biblioteca Municipal de Palamós serà aquesta tarda l'escenari d'una xerrada sobre estratègies...