28/03/2003 Esports
En l'apartat esportiu fem les habituals previsions de l'agenda del cap de setmana. El Palamós rep la visita del Mataró aquest diumenge al Nou Estadi. Els locals volen donar caça al Barcelona B i per fer-ho necessiten els tres punts. Manolo Herrero té els dubtes de Toño i Sergio Pedragosa, amb problemes físics.
A la Primera Regional, la Fundació Esportiva Palamós jugarà al camp del Ripoll amb l'objectiu de continuar mirant cap a la zona alta de la classificació.
En bàsquet, el sènior masculí del Club Esportiu Palamós juga a la pista del Maristes, el líder del grup. Els palamosins són tercers per la cua. En categoria femenina, el Palamós A disputarà el seu partit d'aquesta jornada amb l'Onyar.
Acabem amb futbol sala perquè l'MP Electrònics juga a casa contra el Mid Esports. La Marítima, per la seva banda, va a la pista de l'Esclanyà.
Totes les notícies:
19/09/2026 - Esports El Palamós CF debuta a la lliga amb una derrota davant el Lloret (2-0)
El Palamós ha perdut per dos gols a zero davant el Lloret en el primer partit de la temporada...
18/09/2026 - Serveis La italiana Grandi Navi Veloci s'interessa per tenir una línia marítima regular amb Palamós
La companyia de ferris italiana Grandi Navi Veloci ha mostrat el seu interès per incorporar...
18/09/2026 - Serveis Segona escala de la setmana del creuer Silver Ray
El creuer Silver Ray arribarà demà dissabte al port de Palamós, en la que serà la seva segona...
18/09/2026 - Política Els presidents de l'ANC i del Consell de la República, protagonistes d'un col·loqui a Palamós
La territorial de l'Assemblea Nacional Catalana Badia de Palamós organitza aquest dissabte un...
18/09/2026 - Cultura Homenatge festiu al dj i productor palamosí David Monje
El dj i productor musical palamosí David Monje, que va morir aquest any a causa de la malaltia de...