13/01/2003 Medi Ambient
Amb les dades facilitades pel nostre company Josep Ribas, els hem preparat el resum climatològic dels últims set dies. Ha estat una setmana marcada per les importants precipitacions del dia de Reis però, especialment, per les baixes temperatures dels últims dies.
En aquest sentit, dimecres vam tenir la màxima més baixa amb set graus i mig de temperatura. No obstant, la mitjana més freda la vam tenir ahir diumenge, sobretot degut a que hi va haver la temperatura mínima més baixa de la setmana amb 1'7 graus sota zero. Pel que fa a la pluja, en els últims set dies hem acumulat gairebé 100 litres d'aigua per metre quadrat. La major part, 92 litres, van caure durant el dia de Reis. Val a dir també que ha estat una setmana amb una marcada presència de vent de tramuntana. El cop més fort el vam tenir dissabte amb una velocitat superior als 80 quilòmetres per hora.
Totes les notícies:
09/09/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament convoca avui i demà dues reunions informatives sobre la recollida porta a porta al comerç
L'Ajuntament de Palamós comença avui les reunions informatives amb el comerç i les empreses...
09/09/2026 - Serveis El Marella Discovery 2 cancel·la la seva escala a Palamós per la previsió de mal temps
La companyia britànica Marella Cruises ha cancel·lat l'escala que havia de fer avui el vaixell...
09/09/2026 - Societat L'Ajuntament organitza activitats gratuïtes per a gent gran de Palamós
L'Ajuntament de Palamós organitza de nou activitats per a persones empadronades al municipi, que...
09/09/2026 - Medi Ambient SOS Costa Brava porta l’activisme ambiental a les escoles i instituts
SOS Costa Brava impulsa tallers d’activisme ambiental per a escoles i instituts amb l’objectiu...
09/09/2026 - Serveis Inscripcions obertes per als cursos de noves tecnologies, ocupació i cerca de feina
S'ha obert el període d’inscripcions per a poder participar en els tallers 'Palamós Connecta't'...