24/10/2002 Economia
Ahir us avançàvem en primícia el preu total que ha rebut la immobiliària Camo per la venda del pla de Castell. Són uns dotze milions d'euros per 46 hectàrees, uns dos mil milions de pessetes. Com s'ha dit en aquesta emissora, Camo és propietat de Carme Mateu, que és la dona d'Artur Suqué, el propietari de Casinos de Catalunya. A la compra d'aquest any, només que s'hagi aplicat uns interessos semblants a l'altra ocasió, feta al 99, la suma de les dues compres de Castell costaria als catalans més de trenta milions d'euros, una mica més de cinc mil milions de pessetes.La compra de Castell aixeca suspicàcies dins dels principals grups parlamentaris. Iniciativa ha posat el crit al cel, i el PSC creu que és desmesurat.
Els diaris d'avui toquen aquesta notícia que ahir us avançàvem, i fan una comparació, tot dient que la Generalitat ha pagat, com a mínim, fins a tres vegades el valor estàndard del què seria preu de mercat.
El diputat socialista Manel Nadal creu que el preu és desorbitat, i demanaran més justificacions al Govern català.
//tall//
D'altra banda, el diputat al Parlament de Catalunya per Iniciativa, Joan Boada ha indicat que la compra del pla de Castell és "una barbaritat".
//tall//
Aquesta emissora s'ha intentat posar en contacte amb representants parlamentaris d'ERC i el PP, però no ha pogut ser possible d'establir la comunicació.
Totes les notícies:
18/09/2025 - El servei de socorrisme de Palamós tanca l’estiu amb més d’un miler d’actuacions a les platges
Entre el 14 de juny i el 14 de setembre, les platges de Palamós han registrat un total de 1.056...
18/09/2025 - Només l'empresa Urbaser opta al contracte de residus de Palamós
El procés de licitació del contracte dels serveis de gestió de residus i neteja viària i de...
18/09/2025 - Els municipis del Baix Empordà demanen mesures contra els multireincidents
Els regidors de Seguretat Ciutadana dels ajuntaments del Baix Empordà amb policia local han...
18/09/2025 - A concurs públic el servei de grua municipal
L'Ajuntament de Palamós ha posat a concurs públic el contracte pel servei de retirada de vehicles...
18/09/2025 - Comunicar-se sense discutir: xerrada a la Biblioteca Municipal
La Biblioteca Municipal de Palamós serà aquesta tarda l'escenari d'una xerrada sobre estratègies...