26/08/2002
Durant aquest cap de setmana es celebra la festa major de Sant Antoni de Calonge, que ha previst diferents actes per tal de celebrar-ho. Des de concerts fins a actes infantils, passant per balls, Sant Antoni s'engalanarà durant tres dies. Aquest és el tema del reportatge d'avui, que ha preparat Mireia Garcia.El proper cap de setmana es celebra la Festa Major de Sant Antoni. Com cada any , a Sant Antoni s'aprofita la fi de l'estiu per a celebrar la seva festa major. Seran els dies 30, 31 d'agost i l'1 de setembre. Uns dies que estaran carregats de festes infantils, concerts i activitats de tota mena.
Tot programat per a celebrar la festa major i fer que la gent d'aquí, i la que queda dels estiuejants que no han marxat pel mal temps, gaudeixin d'un bon final d'estiu.
Hi haurà activitats per tots els gustos, infants, joves, adults... però millor que ens ho expliqui un Mònica Boira de la Comissió de Festes.
Tall veu St antoni 1
I si l'ajuntament convida a cremat, si haurà d'anar, no?
En aquest conjunt d'activitats n'hi ha algunes que són novetat d'aquest any i esperen que sigui un èxit. En concret són dues, el concert i l'anomenat Correaigua. Ho explica millor una de les membre de la Comissió de Festes, Mònica Boira:
Tall veu St antoni 2
I és que després de tants anys demanant aigua sota als balcons durant el correfoc, els veïns ja n'estaven una mica tips de tant tirar galledes; per això, en funció de les demandes dels participants del correfoc, s'ha preparat un correaigua, que de ben segur serà divertit.
La comissió de festes vol que tothom, gran i petits gaudeixin de la festa major. Per això han elaborat un pla d'activitats d'allò més divers, per a que tothom tingui un lloc on celebrar la festa major, en funció dels seus gustos i preferències. Mònica Boira, membre de la comissió de festes:
Tall veu St antoni 3
Encara que aquest estiu ha destacat pel seu mal temps, esperen que els dies de la festa major de Sant Antoni sigui una excepció i puguem gaudir de totes les activitats que es celebren a l'aire lliure, que són la majoria. Mònica Boira:
Tall veu St antoni 4
I és que en cas contrari, si es posés a ploure, les activitats programades a l'aire lliure s'haurien d'anul·lar donat que no disposen d'un local on celebrar-les.
La festa major de Sant Antoni ve sent un èxit de participació en els darrers anys i s'espera que aquest any no sigui una excepció i es segueixi movent entre els 4.000 ó 5.000 participants habituals.
Mònica Boira, membre de la comissió de festes us hi convida:
Tall St antoni 5
Ara que ho sabeu, no hi podeu faltar, el cap de setmana que ve esperem que tots us acosteu fins a Sant Antoni.
Totes les notícies:
29/12/2025 - L'alcaldessa valora els trets més importants del pressupost i en destaca la congelació de taxes i tributs
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, ha valorat alguns dels aspectes més destacats del pressupost...
29/12/2025 - Junts per Catalunya creu que l'ambientació nadalenca és molt pobra
Junts per Catalunya creu que l'ambientació nadalenca és molt pobra. El regidor del grup, Josep...
29/12/2025 - Segona funció dels Pastorets dels Showboys
Avui es representa a la Gorga la segona funció dels Pastorets dels Showboys. Ahir es va estrenar...
29/12/2025 - "Xefs amb cor, plats amb causa" recapta 2052 euros per la Fundació Oncolliga
La campanya solidària “Xefs amb cor, plats amb causa”, impulsada per la Fundació Oncolliga...
29/12/2025 - Presenten la candidatura de Josep Pascual a les Creus de Sant Jordi 2026
Tornen a presentar la candidatura de Josep Pascual a les Creus de Sant Jordi. Pascual és...