08/07/2002 Esports
El que havia de ser el nou secretari tècnic del Palamós Club de Futbol, Ramon Planas, ha estat només tres dies en el càrrec. Segons s'ha fet oficial, Ramon Planas i Dimitri Piterman van arribar a aquesta decisió de mutu acord, ja que Planas va voler tornar al seu anterior club, L'Hospitalet. Piterman encara no ha aclarit si buscarà algú per omplir aquest buit o si finalment prescindirà de la figura del secretari tècnic. Ramon Planas havia arribat dimarts a un acord amb el president del Palamós Club de Futbol Dimitri Piterman per tal d'ocupar el lloc de secretari tècnic del primer equip, encarregat de la planificació esportiva. A hores d'ara aquest càrrec ja torna a ser vacant, perquè Ramon Planas ha decidit finalment no acceptar la proposta de Piterman. Aquest és el tercer secretari tècnic que ha tingut Piterman, ja que Galiamin va deixar el càrrec per passar a ser l'entrenador en la primera temporada de Piterman. El segon, Martí Alavedra, va decidir desvincular-se del club un cop Piterman es va autoproclamar entrenador.
Tot i això, Ramon Planas, ha volgut deixar ben clar que se'n va perquè l'Hospitalet li ha fet una oferta millor, i no per grans desavinences amb el president del club palamosí. Escoltem a Ramon Planas.
TALL PLANAS
Ramon Planas també ha dit a Ràdio Palamós que creu que si el Palamós encerta amb els quatre o cinc fitxatges que vol fer pot ser un equip que aspiri a jugar la lligueta d'ascens a Segona A, i ha desitjat sort al club en la propera temporada.
Totes les notícies:
01/07/2025 - El contracte de gestió de residus de Palamós surt a concurs públic
L'Ajuntament de Palamós ja ha iniciat el procés de licitació del contracte dels serveis de...
01/07/2025 - SOS Costa Brava denuncia ocupació massiva i fondejos il·legals a Castell-Cap Roig, i acusa les administracions de passivitat
La plataforma SOS Costa Brava insisteix en l'impacte que està tenint la nàutica recreativa en la...
01/07/2025 - Una dona beguda topa amb diferents cotxes aparcats i fuig
La Policia Local de Palamós ha denunciat penalment una conductora beguda, que la nit d'aquest...
01/07/2025 - El Govern demana extremar les precaucions en el bany
El 15 de juny passat va començar la campanya de bany a les platges catalanes, i des d'aleshores ja...
01/07/2025 - Palamós activa mesures contra el mosquit tigre
L'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós està implantant mesures de prevenció del...