30/04/2002 Societat
Comencem l'agenda d'aquest dimarts amb Festa Major. Aquesta setmana és el torn de Platja d'Aro. Entre els actes d'avui hi ha l'actuació a les onze de la nit de Pepe Rubianes, amb el seu espectacle "Rubianes solamente".
Més tard, a dos quarts de dotze, es fa al passeig Marítim un cremat popular per a tothom, i a les dotze de la nit es fa ball de Festa Major amb el conjunt Metropol.
Canviem d'àmbit i anem a Sardanes. També ens quedem a Platja d'Aro, perquè a les deu del vespre es fan sardanes a la plaça Major. La cobla que les interpreta és la Baix Empordà.
Concerts d'avui a la comarca. A Torroella de Montgrí es fa una actuació dels alumnes d'Alvaro Pierri, en un concert de guitarra. L'actuació és a les set del vespre.
A Sant Feliu de Guíxols, a dos quarts d'onze de la nit, es fa un concert de música per a corda i percussió a càrrec dels Virtuosi Hungaria Orquestra i Percussions de Barcelona. I per acabar els concerts, a Sant Antoni, a la plaça de la Llibertat, es fa un concert de Folk amb els Ministrils de l'Empordà. Aquest concert és a les deu del vespre.
Acabem l'agenda amb cinema. Aquesta és la programació de l'Arinco: Pánico nuclear, La edad del hielo, Cosas que diría con sólo mirarla, Toda la verdad, Spirit, Peor imposible i 9 días.
Al cinema Kyton es projcta Scooby Doo, Astérix i Obélix Misión Cleopatra, La cosa más dulce, Arac Attack, Stuart Little 2, Hardball i El otro lado de la cama.
Totes les notícies:
14/04/2021 - L'hostaleria catalana demana un calendari clar sense més passes enrere
El sector de l'hostaleria de Catalunya exigeix a la Generalitat una estratègia d'obertura...
14/04/2021 - El municipalisme vol tenir veu en les decisions sobre els confinaments territorials
Els municipis catalans demanen tenir la seva veu dins el PROCICAT de la Generalitat, especialment a...
14/04/2021 - Descobreixen un possible refugi de la Guerra Civil a la zona de les Pites
Tècnics de patrimoni i arqueologia de la Generalitat i de l'Ajuntament de Palamós estudiaran si...
14/04/2021 - Palamós treu a concurs la gestió de la llar d'infants pública
L'Ajuntament de Palamós ja ha posat a concurs públic el contracte de gestió de la llar d'infants...
14/04/2021 - La CUP discuteix la cala de Pere Grau com a espai d'esbarjo pels gossos
El grup municipal de la CUP, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, és partidari d'habilitar...