25/04/2002 Turisme
Aquest vespre es donen els guardons de la Cambra de Comerç, en un multitudinari sopar al restaurant El Far de Sant Sebastià. Aquesta nit la Cambra de Comerç donarà nombrosos premis en termes empresarials i de negoci de la zona d'influència de la Cambra. Almenys tres dels premiats són palamosins. Ara us donarem els noms dels palamosins que premien aquesta nit.La Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Navegació de Palamós fa aquest vespre la vetllada de lliurament de guardons que cada any van a caure a diferents empreses que s'han destacat per la seva trajectòria en diferents àmbits. Aquest any l'acte se celebra al restaurant del Far de Sant Sebastià, a Llafranc, a partir de dos quarts de nou del vespre. La Cambra de Comerç premiarà tres establiments o negocis palamosins, i la resta, són de la seva àrea d'influència. L'acte estarà presidit pel Secretari General del Departament d'Indústria, Comerç i Turisme, Oriol Pujol i Ferrussola.
Els establiments palamosins que reben el premi són aquests.
El premi a l'establiment més antic és Can Rigall o Can Panxet. Aquest establiment està situat al Carrer Major de Palamós, i està regentat per Emili Rigall
El premi al Dinamisme comercial se l'emporta aquest any l'empresa Maspera SA. Cal recordar que són cinc les botigues que hi ha a Palamós d'aquesta coneguda empresària.
El premi a la tradició Turística és auqest any pel restaurant Mas dels Arcs, regentat per Antoni Izquierdo. La resta de premiats corresponen a d'altres municipis. Demà us farem una extensa crònica de la vetllada d'aquest vespre, amb entrevistes als guardonats locals.
Totes les notícies:
02/10/2026 - Obres i Urbanisme La segona fase d'obres del passeig del Mar començarà a mitjan octubre
L'Ajuntament de Palamós i Sant Joan preveu tenir en marxa les obres de la segona fase del passeig...
02/10/2026 - Política Som-hi per Palamós i Sant Joan perfila una llista que tornarà a liderar Teresa Ferrés
Després de ser la segona força més votada en les eleccions municipals del 2023, aconseguint 4...
02/10/2026 - Política Cristina Ruz repetirà com a alcaldable de VOX a Palamós i Sant Joan
VOX es presentarà per segona vegada consecutiva a unes eleccions municipals a Palamós i Sant...
02/10/2026 - Medi Ambient El BioBlitz a Castell fotografia un mero blanc, per primera vegada a Catalunya
Recordareu que ara fa uns dies us parlàvem d'una activitat que l'Associació de Naturalistes de...
02/10/2026 - Cultura Activitats al poblat iber de Castell amb motiu del 'Cap de setmana ibèric'
Aquest cap de setmana se celebra el 26è 'Cap de setmana ibèric', que organitza el Museu...