05/03/2002 Cultura
Comencem l'agenda d'avui dijous amb un concert de jazz. Aquesta vespre, al local Sol de Nit, de Palafrugell, podreu gaudir de l'actuació de Carles Bech i Oriol Casadevall.
(Ball)
També a Palafrugell, a 2/4 de 10 s'ha previst un ball a càrrec del grup Pa d'Àngel, a la plaça Nova. És un espectacle que es fa amb regularitat, per tal de dotar d'animació i ambient els carrers del municipi veí.
(Sardanes)
Pels amants de les sardanes, us proposem dues audicions. La primera és a Calonge, a càrrec de la cobla La Principal de Banyoles. L'audició és a les 10 del vespre als jardins del Castell. I la segona és a Pals, a 2/4 d'11 al pati de Ca la Pruna.
(Havaneres)
Havaneres, aquesta nit us en serveixen des de l'Hostal Guillermo de Sant Antoni. Recordeu, cantada d'havaneres a les 10 del vespre al passeig del Mar de Sant Antoni.
(visites guiades)
Els qui tingueu ganes de fer cames, us suggerim l'excursió guiada al Camí de Ronda que uneix S'Agaró i Sa Conca. Es fa cada dijous i divendres, a les 6 de la tarda. El punt de trobada es just a l'inici del camí de ronda, a la platja, davant de l'Hotel S'Agaró.
I a Palamós el departament de Turisme organitza també un seguit de rutes i passejades guiades de dilluns a dissabte. Els dijous hi ha una ruta en bicicleta tot terreny a partir de les cinc de la tarda.
També a la tarda us trobareu els pica-pregons, que passejaram pel poble des de dos quarts de set fins a dos quarts de nou. I amb aquesta activitat, tanquem l'agenda d'aquest dijous.
Totes les notícies:
14/10/2025 - Primera promoció d'habitatge de lloguer de promoció pública a Palamós
Com us vam explicar fa uns dies, s'ha aprovat inicialment la constitució del dret real de...
14/10/2025 - El 'Mar de Birres' ven 1.400 gots i es consolida com una de les fires de cervesa artesana de la zona
Palamós va ser aquest passat dissabte la capital de la cervesa artesana amb la setena edició del...
14/10/2025 - Cristina Martí representarà Palamós al Certamen de Bellesa de la Dona Madura
Del 21 al 23 de novembre se celebrarà a Girona el Certamen de Bellesa de la Dona Madura, un...
14/10/2025 - El SEM ha atès 2.484 persones per afectacions causades per la calor entre juny i setembre
Des de l' 1 de juny fins al 30 de setembre de 2025 el Sistema d’Emergències Mèdiques ha atès...
14/10/2025 - Onzè concert solidari 'Tu ho fas possible' de Creu Roja Palamós
L’Assemblea local de Creu Roja Palamós organitza l'onzena edició del concert solidari 'Tu ho...