29/01/2002 Economia
El grup socialista replica l'alcalde de Palamós, Jordi Pallí, a l'hora de programar diferents inversions en els pressupostos del municipi. Us recordem que aquesta nit es fa el ple d'aprovació dels números de la corporació. Per bé que el PSC admet que s'han d'aprofitar els ajuts i subvencions, els socialistes creuen que hi ha problemes molt més preocupants i urgents al municipi. Palamós, diu el PSC, té una mancança en infraestructures educatives i socials, i si bé hi ha el compromís de subvenció per aspectes com la gespa artificial, també s'haurien pogut buscar subvencions per aquestes mancances. El portaveu del Grup Municipal Socialista a l'Ajuntament de Palamós, Emili Pérez, considera que no n'hi ha prou amb la idea de fer determinades inversions pel fet que hi hagi ajudes. El cas de l'Ictiòpolis, o la gespa artificial i les millores dels annexes denoten, segons Pérez, que s'han prioritzat alguns aspectes i d'altres s'han deixat de banda. Pels socialistes és important aprofitar-les, però per la mateixa regla de tres, s'hauria pogut fer un esforç important en demanar ajuts i subvencions per altres aspectes. A més, tal com ja han explicat alguna altra vegada, el compromís d'ajudes és verbal, sense que hi hagi confirmació. Així ho exposa Emili Pérez.
Seguint amb el tema de diners, el Partit dels Socialistes manifesta que l'equip de govern va fer creure a la població que els beneficis de l'empresa Romepark, dels aparcaments, van servir per finançar el vial del port, però en realitat, diu Emili Pérez, es va demanar un crèdit paral.lel per valor dels 170 milions de pessetes, que és el valor de la concessió. Emili Pérez.
Totes les notícies:
09/07/2025 - Les restriccions europees limiten la pesca de gamba vermella de Palamós tot i la bona salut del recurs
Tot i la demanda creixent de gamba vermella pròpia dels mesos d’estiu, la flota pesquera de...
09/07/2025 - L'aigua del litoral gironí és cada cop més calenta
La temperatura del mar a la costa gironina és cada cop més calenta. Les aigües de Palamós, Pals...
09/07/2025 - Tancada la circulació al primer tram de l'avinguda de Catalunya, avui i demà, pel manteniment dels passos de vianants
L'Ajuntament de Palamós informa que, amb motiu de les tasques de manteniment en passos de...
09/07/2025 - Més de 3.400 escolars participen al programa 'Fem arrels'
Més de 3.400 escolars palamosins han participat aquest curs escolar al programa 'Fem arrels', que...
09/07/2025 - Concert de gospel a benefici de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls
El Cor Gospel Girona, juntament amb Palamós Gospel Choir, organitzen aquest proper dissabte un...