21/12/2001 Societat
El Palamós arribarà diumenge a la última jornada sense cap opció matemàtica per classificar-se per jugar la lligueta d'ascens a segona A. La seva desfeta dissabte a Lleida, 3 a 0, i la victòria del Burgos i el València B només permet als palamosins optar per jugar la Copa del Rei si guanya al Sabadell. El tècnic Manolo Herrero ha anunciat que no es mereix seguir la propera temporada. Per cert, Emili Caballero torna a sonar com a futur president del Palamós.
A primera regional, victòria de la Fundació Esportiva Palamós per 3 a 2 contra l'Hostalets per situar-se vuité. A tercera regional el Sant Antoni va pujar de categoria. En futbol d'empreses, el Comercial Martí va guanyar 1 a 7 a Fugars i el juvenil de la Fundació Esportiva Palamós es va salvar del descens en la última jornada.
En BTT (Bicicleta Tot Terreny), la palamosina Janet Puiggrós va acabar ahir segona a la Copa Espanya, disputada a Cantàbria. En Bàsquet, el Club Esportiu Palamós va perdre el primer partit dels "play-offs" de permanència contra el Llavaneres, per 77 a 62.-
Totes les notícies:
08/07/2025 - Junts diu que la fira d'atraccions es volia fer sense l'informe d'Urbanisme i el govern ho matisa
Els ecos de la polèmica sobre el terreny del pla de Nau que havia d'acollir la fira d'atraccions...
08/07/2025 - El canvi de gespa del camp de futbol 7 s'encamina a la contractació de l'obra
L'Ajuntament de Palamós ha fet l'aprovació definitiva del projecte per renovar la gespa...
08/07/2025 - La Generalitat vol potenciar la pagesia per prevenir incendis
Les últimes pluges donen una petita treva en aquest estiu que ha començat amb temperatures força...
08/07/2025 - La companyia Neus Mar preestrena l'espectacle 'Arrelades'
El Teatre La Gorga es convertirà aquest vespre, a partir de les 8, en l'escenari de la preestrena...
08/07/2025 - El castell de Calonge obre les exposicions artístiques d'estiu
El castell de Calonge acull una doble exposició d'art amb una vuitantena de pintures. Es tracta de...