20/12/2001 Política
El ple d'aquesta nit acordarà l'aprovació definitiva del projecte d'obres d'arranjament de la primera fase del Camí de Ronda. Aquest primer tram va des del Castell de Sant Esteve fins a la Pineda d'en Gori. Tal com vam avançar en aquesta emissora, aquest projecte té el vistiplau general del col.lectiu ecologista Salvem Castell, per bé que amb matisos. També s'aprovarà el projecte del segon tram, en aquest cas en la seva aprovació inicial.
Altres continguts del ple d'aquest vespre a les vuit són les mocions qeu presenta Iniciativa, una de les quals, com ja havíem dit, fa referència a investigar les suposades irregularitats sobre el procediment del desballestament de vehicles, i l'altra, contra la Llei Orgànica d'Universitats, la LOU. Aquest ple servirà per aprovar el projecte del camí de ronda, que compta amb el suport i el consens del col.lectiu ecologista Salvem Castell. Tot i que es mantenen diferències de criteri entre l'Ajuntament i l'entitat, l'acord en punts d'importància era evident. Així ho expressava ara fa uns dies el regidor Lluís Vidal.
Des de Salvem Castell, el seu portaveu Rafael Bonillo indicava els punts de coincidència amb aquest projecte del camí de ronda.
Totes les notícies:
17/10/2025 - Taula rodona sobre els canvis de topònim al Baix Empordà
Aquesta tarda se celebra el primer dels aces divulgatius al voltant de la consulta popular sobre el...
17/10/2025 - En marxa la campanya de vacunació contra la grip i la COVID-19
Aquesta setmana s'ha posat en marxa la campanya de vacunació contra la grip i la COVID a les...
17/10/2025 - Els Catarres i Buhos actuen a Palamós en el 'Vespreig mediterrani'
Palamós ja ho té tot a punt pel 'Vespreig mediterrani', una sèrie de concerts a la platja...
17/10/2025 - En Peyu representa a La Gorga 'La niña bonita'
El popular humorista Peyu arriba aquest diumenge a Palamós amb la comèdia en format de quina 'La...
17/10/2025 - Una nova visió de 'Pinocchio' al festival Ona~Dance
El festival de dansa Palamós Ona~Dance presenta aquest diumenge 'Pinocchio' de la Cia Roseland...