20/12/2001 Política
El ple d'aquesta nit acordarà l'aprovació definitiva del projecte d'obres d'arranjament de la primera fase del Camí de Ronda. Aquest primer tram va des del Castell de Sant Esteve fins a la Pineda d'en Gori. Tal com vam avançar en aquesta emissora, aquest projecte té el vistiplau general del col.lectiu ecologista Salvem Castell, per bé que amb matisos. També s'aprovarà el projecte del segon tram, en aquest cas en la seva aprovació inicial.
Altres continguts del ple d'aquest vespre a les vuit són les mocions qeu presenta Iniciativa, una de les quals, com ja havíem dit, fa referència a investigar les suposades irregularitats sobre el procediment del desballestament de vehicles, i l'altra, contra la Llei Orgànica d'Universitats, la LOU. Aquest ple servirà per aprovar el projecte del camí de ronda, que compta amb el suport i el consens del col.lectiu ecologista Salvem Castell. Tot i que es mantenen diferències de criteri entre l'Ajuntament i l'entitat, l'acord en punts d'importància era evident. Així ho expressava ara fa uns dies el regidor Lluís Vidal.
Des de Salvem Castell, el seu portaveu Rafael Bonillo indicava els punts de coincidència amb aquest projecte del camí de ronda.
Totes les notícies:
19/03/2026 - L'Ajuntament demana una acció judicial més severa amb els multireincidents
El debat sobre la seguretat al municipi de Palamós va reaparèixer en el Ple de l'Ajuntament que...
19/03/2026 - La preinscripció escolar apunta a la pèrdua d'una línia d'I3 el curs que ve
Ahir va acabar el període de la preinscripció escolar pel curs 2026-2027, al segon cicle...
19/03/2026 - El nutricionista Xavi Verdaguer protagonitza la segona sessió de les Jornades d'Educació i Família
Avui continuen, amb la segona conferència del cicle, les Jornades d'Educació i Família 2026, que...
19/03/2026 - David Perpinyà publica 'Panorama per a retratar', una novel·la inspirada en el món de la fotografia
El fotògraf palafrugellenc David Perpinyà publica la seva primera novel·la 'Panorama per a...
19/03/2026 - 'Contes musicats' a la Biblioteca amb 'Un petó per la lluna'
A un quart de 6 d'aquesta tarda arriba una nova sessió dels clubs de lectura infantils de la...