19/12/2001 Societat
Les sis tavernes de Palamós que s'han especialitzat en preparar tapes i montaditos, que en definitiva és un alicient més per gaudir del nucli antic de Palamós, apareixen juntes en un fulletó conjunt. Al tríptic, que es va presentar ahir, apareixen els locals amb un mapa de situació, els horaris i dies d'obertura i altres aspectes d'interès. La presentació del tríptic publicitari de les tavernes del casc antic de Palamós, va anar acompanyada d'un concurs de tapes i pinxos. En aquesta primera edició, que va ser molt ben valorada per totes les entitats, s'hi van presentar sis establiments. Es valoraba la originalitat i els productes utilitzats, que obligatòriament havien de ser autoctons de la comarca. Des de la Generalitat de Catalunya, el director general de turisme, Xavier Civit, va valorar molt positivament aquesta iniciativa. Xavier Civit (...)
Per la seva banda, el regidor de turisme de l'Ajuntament de Palamós, Francesc Brull, es mostrà satisfet, no tant sols per la jornada gastronòmica d'ahir, sino per la reactivació que està tinguen el casc antic, i el renom que això pot suposar per la nostra població. Francesc Brull (...)
El resultat del concurs va ser molt igualat entre tots els participants, donada l'alta qualitat i originalitat dels productes que van oferir. El local La Barra, però, va guanyar en l'apartat de tapa amb una combinació de botifarra, ceva i poma, i la Taverna del Camàlic en l'especialitat de pinxo amb pastís de verdures.
Totes les notícies:
15/01/2021 - La mala evolució de la pandèmia fa allargar les restriccions
El dilluns entrarà en vigor la pròrroga de set dies de les mesures contra la propagació de la...
15/01/2021 - Els positius de coronavirus a Palamós, per damunt dels 100 casos nous setmanals
En aquesta tercera onada de la pandèmia, la propagació del coronavirus està afectant d'una...
15/01/2021 - Els canvis de mobilitat al barri Vell de Palamós ja són definitius
Els canvis circulatoris que es van començar a aplicar al barri Vell de Palamós ara fa dos mesos,...
15/01/2021 - Lloveras diu que la pandèmia és un bon moment per apostar per una millor gestió de les deixalles
El regidor de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós, Xavier Lloveras, diu que, ara més que mai,...
15/01/2021 - L'audició de sardanes en memòria de Ricard Viladesau es fa aquest any a La Gorga
Aquest diumenge hi ha una audició de sardanes al Teatre La Gorga de Palamnós, organitzada per...