25/09/2001 Esports
El davanter del Palamós Toño espera demostrar la seva talla de golejador. El davanter d´ un metre i noranta vuit centimetres d´alçada no ha marcat cap gol aquesta temporada, però espera fer-ho ben aviat. El jugador admet que és difícil fer oblidar l´anterior golejador, Jito. Toño té molt clar que el barceloní va posar el llistó molt alt i que serà especialment complicat arribar als 27 gols que aquest va aconseguir amb el Palamós.Antonio Fernández "Toño" reconeix també, que ell no està al seu millor nivell.Toño pensa que quan marqui el primer gol les coses poden canviar, i explica que ara se sent psicològicament bloquejat. Creu que el problema de fer gols és generalitzat i que això és degut a que no es tenen moltes ocasions clares en els partits.
Toño afirma que està molt a gust a l´equip, i que hi ha moltes possibilitats de poder pujar. La clau segons ell, la barreja de veterania i joventut.
Toño va debutar a tercera divisió quan tenia 16 anys amb l´equip del seu poble, l´Hullera de Lleó. Als 19 anys va fitxar per la Cultural Leonesa de Segona B i va disputar dues promocions a Segona A. Posteriorment amb el Linares va assolir l´ascens de tercera a Segona B. La temporada passada va fitxar per l´Oriola i va aconseguir marcar 21 gols.
En l´actualitat té 23 anys, i espera poder demostrar encara moltes coses.
Totes les notícies:
03/07/2025 - L'Ajuntament accepta bona part de les al·legacions i aprova el projecte del Mercat
L'alcalde de Palamós, el republicà Lluís Puig, ha firmat el decret d'aprovació definitiva del...
03/07/2025 - Punt de vigilància i informació ambiental a Castell
Un estiu més, l'espai natural de Castell compta amb un punt d'informació i vigilància. És un...
03/07/2025 - El creuer Bolette enceta les escales del mes de juliol
Amb la visita inaugural del Bolette, el port de Palamós comença avui les escales de creuer del...
03/07/2025 - L'aeroport Girona-Costa Brava incrementa d'un 10% l'oferta de vols i seients
L'aeroport Girona-Costa Brava afronta la campanya d'estiu 2025 amb increments que volten el 10 per...
03/07/2025 - El Cicle Gaudí programa avui a La Gorga 'Los destellos'
Després del parèntesi de la Festa Major, el Teatre La Gorga de Palamós reprèn avui les...